Jednym zdaniem


Jak rozwijać swoją inteligencję emocjonalną dla osiągnięcia sukcesu w biznesie.

 

Opis szkolenia

 

Co stało się z tak zwanymi wzorowymi uczniami, z którymi chodziłeś do szkoły? Czy wszyscy odnieśli oszałamiający sukces? Nie? A może wręcz przeciwnie?

  • Dlaczego niektórzy ludzie tracą swój potencjał, a inni osiągają lepsze wyniki niż te które sugerował by ich talent?
  • Dlaczego większość wyników realizuje mniejszość?
  • Jakie cechy odróżniają osoby osiągające wysokie wyniki od przeciętnych?
     

Na szkoleniu odpowiemy na powyższe pytania i odkryjemy przed uczestnikami świat kluczowej kompetencji XXI w. - inteligencji emocjonalnej (EQ)

Sukces to coś więcej niż inteligencja. Naukowcy generalnie zgadzają się, że iloraz inteligencji odpowiada jedynie za 4–20% wyników.

Badania cytowane przez profesora Daniela Golemana pokazują, że kluczowym czynnikiem dla osiągania wybitnych rezultatów jest nie tylko zdolność lub talent, ale 80% osiągnięć zależy od inteligencji emocjonalnej (EQ).

Badania Golemana uświadamiają, że w dowolnej roli zawodowej inteligencja emocjonalna okazuje się dwa razy ważniejsza niż wszelkie inne kompetencje. Im trudniejsza i bardziej wymagająca rola, tym bardziej inteligencja emocjonalna staje się ważnym czynnikiem sukcesu.

Sprzedawcy o wysokiej inteligencji emocjonalnej okazali się lepsi od innych nawet o 319%. Badania wskazują również, że 90% wyników wyjątkowych liderów przypisuje się ich inteligencji emocjonalnej.

 

Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia

 

Szkolenie jest skierowane do:

  • menedżerów, którzy chcą podnieść swój poziom przywództwa na wyższy poziom
  • handlowców, którzy chcą budować lepsze relacje z klientami
  • pracowników, którzy chcą zrozumieć korzyści płynące z inteligencji emocjonalnej

 

Cele szkolenia:

 

  • rozwój przywództwa wśród kadry menedżerskiej
  • zwiększenie skuteczności handlowców
  • zwiększenie satysfakcji z pracy
  • poprawa relacji w zespole
  • zwiększenie jakości kultury organizacyjnej

 

Korzyści:


Na szkoleniu uczestnicy:

  • rozwiną umiejętności przewidywania własnych reakcji na różne sytuacje
  • poznają swoje schematy reakcji w sytuacjach konfliktowych
  • zrozumieją wpływ swoich emocji na współpracowników czy klientów
  • dowiedzą się jak radzić sobie w trakcie pojawiania się silnych emocji
  • poznają jak dopasowywać swoje metody komunikacji do typu osobowości rozmówcy
  • poznają zasady dobrej komunikacji
  • poznają mechanizmy działania empatii w relacjach biznesowych

 

Stosowane metody:

  • testy
  • odgrywanie scenariuszy,
  • ćwiczenia praktyczne,
  • dyskusja moderowana,

 

Informacje organizacyjne


Liczebność grupy: 6-20
Liczba godzin i dni dydaktycznych: 8 godzin przez 1 dzień

 

 

Inteligencja emocjonalna
w biznesie

Przywództwo polega na inteligencji emocjonalnej. Zarządzania można się nauczyć. Przywództwa można jedynie doświadczyć.
~ Rajeev Suri

  1. pl
  2. en

 

© Copyright 2018 Kordo Marcin Babiak.
    Wszystkie prawa zastrzeżone.

Administratorem danych osobowych jest Kordo Marcin Babiak z siedzibą przy ul. Topolowej 6, 05-504 Korzeniówka. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji szkoleń (w przypadku uzyskania ich na potrzeby szkolenia) oraz marketingu usług Kordo Marcin Babiak (w przypadku uzyskania ich poprzez formularz kontaktowy w tej witrynie internetowej). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich usunięcia oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym podmiotom.

Polityka prywatności dostępna jest tutaj.

Skontaktuj się z nami

  1. pl
  2. en