Szkolenie dedykowane jest osobom na co dzień pracującym z Klientem, które chcą skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach.
Współcześni Klienci muszą być dobrze obsługiwani. Przy podejmowaniu decyzji o zakupie, zazwyczaj zwracają uwagę na jakość obsługi, dlatego budowanie dobrych i trwałych relacji z nimi jest niezwykle istotne dla każdej firmy.
Podczas obsługi Klienta zdarzają się jednak problemy, nieporozumienia i sytuacje konfliktowe. To w jaki sposób pracownik obsługi zareaguje w danej sytuacji, w dużej mierze określa poziom zadowolenia klienta. Jeśli osoba kontaktująca się bezpośrednio z Klientem popełni błąd, cała organizacja może być narażona na straty. Efektem może być negatywna opinia w mediach społecznościowych, negatywny „marketing szeptany”, a nawet zaostrzenie konfliktu i wstąpienie na drogę sądową. Dlatego idealna obsługa Klienta jest nie mniej istotna od starań o pozyskanie nowego.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
Na koniec podsumują, przedyskutują oraz wypracują zadania ułatwiające wdrożenie nabytych umiejętności.
Szkolenie jest skierowane do:
Wzrost kompetencji pracowników zajmujących się obsługą klienta, a tym samym wzrost satysfakcji klientów.
Po szkoleniu uczestnicy:
ćwiczenia, scenki, dyskusja moderowana
Liczebność grupy: 5-15
Liczba godzin i dni dydaktycznych: 8 godzin przez 1 dzień
Ludzie mogą zapomnieć, co powiedziałeś, mogą zapomnieć, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki Tobie poczuli.
Maya Angelou
© Copyright 2018 Kordo Marcin Babiak.
All rights reserved.
The administrator of personal data is Kordo Marcin Babiak with its registered office at Topolowa 6, 05-504 Korzeniówka. Personal data will be processed in order to provide training (if they are obtained for the purpose of training) and marketing services Kordo Marcin Babiak (if you get them through the contact form on this website). Providing personal information is voluntary. You have the right to access your personal data, request their removal and correction. Your data will not be shared with other entities.
The privacy policy is available here.