Jednym zdaniem


Jak efektywnie zarządzać działem handlowym.
 

Opis szkolenia

 

Skuteczne zarządzanie zespołem handlowym jest dużym wyzwaniem. Bardzo często jest to zarządzanie na odległość. Wiąże się to z utrzymaniem motywacji handlowców, właściwym podejściem do wykonywania przez nich zadań oraz zapewnieniem odpowiedniego morale w zespole.

Konieczne jest zatem stworzenie sprawnego systemu sprzedaży. Potrzebna jest wiedza, która będzie łączyć umiejętność diagnozowania problemów, wyznaczania celów i zadań handlowych, motywowania, przewodzenia handlowcom, organizowania działu handlowego i raportowania wyników.

Na szczęście, menedżerów sprzedaży można tego nauczyć.

 

Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia

 

Szkolenie jest skierowane do:

  • osób zarzÄ…dzajÄ…cych zespoÅ‚ami handlowymi,
  • dyrektor handlowy / sprzedaży,
  • menedżer dziaÅ‚u sprzedaży,
  • krajowy/regionalny menedżer sprzedaży,
  • osób, które wkrótce obejmÄ…, jedno z tych stanowisk.

 

Cele szkolenia:

 

  • umożliwienie uczestnikom wypracowania wÅ‚asnego stylu kierowania zespoÅ‚em,
  • pogłębienie wiedzy o tym, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokÅ‚adnie to, co chcemy im przekazać,
  • poznanie metod motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania czÅ‚onków zespoÅ‚u,
  • rozwijanie umiejÄ™tnoÅ›ci okreÅ›lania indywidualnych cech czÅ‚onków zespoÅ‚u, niezbÄ™dnych przy przydzielaniu odpowiednich zadaÅ„,
  • poznanie sposobów formuÅ‚owania celów i ustalania priorytetów,
  • pogłębienie umiejÄ™tnoÅ›ci w zakresie stosowania technik pracy zespoÅ‚owej w rozwiÄ…zywaniu problemów,
  • rozwiniÄ™cie umiejÄ™tnoÅ›ci przeÅ‚amywania barier komunikacyjnych,
  • nabycie wiedzy i umiejÄ™tnoÅ›ci pozwalajÄ…cych na sprawne przeprowadzenie rozmowy indywidualnej z pracownikiem,
  • poznanie metod zainicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeÅ„stwa wÅ›ród czÅ‚onków zespoÅ‚u.

 

 

Korzyści:


Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli:

  • jakie sÄ… obowiÄ…zki i kompetencje liderów zespoÅ‚u,
  • jak inspirować i motywować pracowników,
  • jak efektywnie prowadzić zebrania zespoÅ‚u,
  • jak delegować zadania w zespole,
  • jak pokonywać bariery komunikacyjne i sytuacje kryzysowe w zespole,
  • w jaki sposób budować zaufanie i poczucie wiÄ™zi,
  • w jaki sposób rozwiÄ…zywać problemy w zespole i podejmować decyzje,
  • jakie aplikacje komputerowe mogÄ… wesprzeć zarzÄ…dzanie komunikacjÄ…, delegacjÄ… odpowiedzialnoÅ›ci, procesami i projektami w zespole,
  • jak mierzyć, kontrolować wydajność zespoÅ‚u.

 

Stosowane metody:

 

  • odgrywanie scenariuszy,
  • analiza autentycznych problemów kadry kierowniczej – na przykÅ‚adach
  • ćwiczenia praktyczne,
  • dyskusja moderowana,

 

Informacje organizacyjne

 

Liczebność grupy: 6-14.

Liczba godzin i dni dydaktycznych: 16 godzin przez 2 dni

 

 

Zarządzanie działem handlowym

Dobre zarządzanie to sztuka sprawiania, by problemy były tak interesujące, a ich rozwiązania tak konstruktywne, że każdy chce zabrać się do pracy i sobie z nimi poradzić

~Paul Hawken

 

  1. pl
  2. en

>>emoji<<

© Copyright 2018 Kordo Marcin Babiak.
    Wszystkie prawa zastrzeżone.

Administratorem danych osobowych jest Kordo Marcin Babiak z siedzibÄ… przy ul. Topolowej 6, 05-504 Korzeniówka. Dane osobowe bÄ™dÄ… przetwarzane w celu realizacji szkoleÅ„ (w przypadku uzyskania ich na potrzeby szkolenia) oraz marketingu usÅ‚ug Kordo Marcin Babiak (w przypadku uzyskania ich poprzez formularz kontaktowy w tej witrynie internetowej). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadacie PaÅ„stwo prawo dostÄ™pu do treÅ›ci swoich danych osobowych, żądania ich usuniÄ™cia oraz ich poprawiania. PaÅ„stwa dane nie bÄ™dÄ… udostÄ™pniane innym podmiotom.

Polityka prywatności dostępna jest tutaj.

Skontaktuj siÄ™ z nami

  1. pl
  2. en