Jednym zdaniem


Jak prowadzić spotkanie, aby przyniosło zamierzony efekt.
 

Opis szkolenia

 

Niemal każdego dnia pracownicy spędzają znaczną część czasu pracy na spotkaniach biznesowych. Problemem, jaki można zaobserwować, jest niska efektywność tych spotkań, które „ciągną się” godzinami i nie przynoszą spodziewanych rezultatów. Każdy z nas chociaż raz był na spotkaniu, które można by uznać za: nieproduktywne, przegadane, sprzyjające kłótniom czy też bez realnych wniosków i zadań. Marzymy o poszanowaniu dla naszego czasu i zaangażowania.

Ważne zatem jest, aby osoby prowadzące spotkania nabyły umiejętności planowania i prowadzenia spotkań biznesowych, co da możliwość na uzyskanie pełnego zaangażowanie uczestników, a co za tym idzie,  pozwolą wypracować znacząco lepsze rozwiązania w krótszym czasie i plan działania zapewniający wdrożenie ustaleń.

Prowadzenia spotkań można się nauczyć. Jest kilka efektywnych technik, których poznanie i stosowanie daje gwarancję uzyskania  efektywnego spotkania.

 

Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia

 

Szkolenie jest skierowane do:

  • kadry menedżerskiej,
  • osób prowadzących spotkania,
  • pracowników HR,
  • trenerów wewnętrznych,
  • pracowników, którzy przygotowują się do wymienionych wyżej ról.

 

 

Cele szkolenia:

 

  • zdobycie wiedzy na temat sposobu przygotowania się do przeprowadzenia spotkania,
  • poznanie czynników wpływających na efektywność spotkania,
  • nabycie umiejętności dopasowania formy spotkania do jego celu,
  • poznanie technik komunikacyjnych wzmacniających aktywność uczestników,
  • nauka tworzenie atmosfery wzajemnej akceptacji,
  • umiejętność zapobiegania konfliktom,
  • poznanie sposobów rozwiązywania trudnych sytuacji tj. awarie i problemy techniczne, trudne zachowania uczestników,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami podczas spotkań,
  • umiejętność zaangażowania uczestników spotkania do współpracy podczas rozwiązywania problemów,
  • pokonywanie własnej tremy i radzenie sobie ze stresem uczestników spotkania.

 

 

Korzyści:


Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli:

  • jakie są rodzaje spotkań i ich cele,
  • jak zdefiniować czynniki efektywności spotkania,
  • w jaki sposób dobierać  uczestników spotkania i przygotowanie zaproszenia (treść, forma, kanały dystrybucji),
  • jak zarządzanie prelegentami
  • jak kierować  dyskusją,
  • jak budować przyjazny klimatu spotkania
  • w jaki sposób kontrolować czas,
  • jak radzić sobie w trudnych sytuacji: awarie i problemy techniczne, trudne zachowania uczestników,
  • w jaki sposób przeprowadzić telekonferencję,
  • w jaki sposób budować dynamikę spotkania,
  • w jaki sposób aktywizować pasywnych uczestników,
  • w jaki sposób zmieniać temat dyskusji,
  • jak uniknąć popełniania błędów podczas prowadzenia spotkania,
  • w jaki sposób poradzić sobie z emocjami podczas spotkań.

 

Stosowane metody:

 

  • odgrywanie scenariuszy,
  • analiza autentycznych problemów kadry kierowniczej – na przykładach,
  • ćwiczenia praktyczne,
  • dyskusja moderowana.

 

Informacje organizacyjne

Liczebność grupy: 6-14.

Liczba godzin i dni dydaktycznych: 16 godzin przez 2 dni

 

 

Efektywne spotkania i telekonferencje

Możesz
zdobyć więcej przyjaciół
w ciągu dwóch miesięcy, interesując się innymi ludźmi niż w dwa lata, starając się zainteresować
innych ludzi sobą.

~Dale Carnegie

 

  1. pl
  2. en

>>emoji<<

© Copyright 2018 Kordo Marcin Babiak.
    Wszystkie prawa zastrzeżone.

Administratorem danych osobowych jest Kordo Marcin Babiak z siedzibą przy ul. Topolowej 6, 05-504 Korzeniówka. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji szkoleń (w przypadku uzyskania ich na potrzeby szkolenia) oraz marketingu usług Kordo Marcin Babiak (w przypadku uzyskania ich poprzez formularz kontaktowy w tej witrynie internetowej). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich usunięcia oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym podmiotom.

Polityka prywatności dostępna jest tutaj.

Skontaktuj się z nami

  1. pl
  2. en