Jednym zdaniem


Szkolenie na którym zdobędziesz kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży B2B.
 

Opis szkolenia

 

Szkolenie z technik sprzedaży ma na celu rozwój kluczowych umiejętności handlowych w relacjach B2B.

Warsztat umożliwi początkującym przedstawicielom handlowym łatwiej odnaleźć się w nowej roli, natomiast doświadczeni handlowcy uporządkują swoją wiedzę i wzbogacą umiejętności o nowe narzędzia socjotechniczne.

Szkolenie wyposaży uczestników w praktyczne techniki sprzedaży:

  • umiejętności rozpoznawania i rozumienia potrzeb klientów;
  • poszukiwania rozwiązań;
  • rozmowy językiem korzyści;
  • reakcji na zastrzeżenia;
  • budowania długotrwałych relacji.

 

Moduły szkoleniowe zawierają zagadnienia związane z procesem sprzedaży oraz planowaniem działań handlowych. Wybrane elementy negocjacji, pozwolą uczestnikiem skuteczniej negocjować warunki transakcji.

 

Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia

 

Szkolenie skierowane jest do:

  • wszystkich pracowników sił sprzedaży;
  • menedżerów zajmujący się sprzedażą bądź uzgodnieniami z Klientami.
     

 

Cele szkolenia:

 

Celem szkolenia jest:

  • Podniesienie kompetencji w zakresie znajomości i stosowania skutecznych technik sprzedaży;
  • Rozwinięcie umiejętności postrzegania sytuacji sprzedażowej z perspektywy klienta i jego potrzeb;
  • Udoskonalenie zdolności związanych z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej;
  • Poznanie techniki profesjonalnej prezentacji handlowej;
  • Pogłębienie wiedzy w zakresie prawidłowego reagowania na trudne sytuacje sprzedażowe w kontakcie z klientem.

 

Korzyści:

 

Szkolenie pozwoli zdobyć praktyczną wiedzę sprzedażową, a jego uczestnicy:

  • Nauczą się w jaki sposób przygotować się do rozmowy z Klientem;
  • Nuczą się jak ustalać cel rozmowy – to przekłada się na wyższą determinację podczas samej sprzedaży;
  • Poznają sposoby rozpoznawania i uwzględniania w negocjacjach typu osobowości Klienta;
  • Nauczą się wykorzystywać narzędzia socjotechiczne;
  • Poznają techniki sprzedaży, przydatne zarówno w biznesie B2B jak i B2C
  • Będą rozumieć klientów i ich potrzeby;
  • Nauczą się jak zwiększać sprzedaż w dłużej perspektywie;
  • Rozwiną swoje umiejętności w zakresie diagnozy zastrzeżeń oraz zbijania obiekcji klientów;
  • Nauczą się konstruować ofertę, tak aby była przygotowana zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami Klienta;
  • Nauczą się operować językiem korzyści, zwiększając efektywności działań handlowych;
  • Poznają modele budowania długotrwałych relacji z klientem jako partnerem w biznesie.
  • Nauczą się w jaki sposób radzić sobie z niechęcią do współpracy, zastrzeżeniami, trudnymi „zagrywkami”;
  • Nauczą w jaki sposób radzić sobie z krytyką, presją i manipulacją.

 

Stosowane metody:


Umiejętności, które będziemy rozwijać na szkoleniu wynikają przede wszystkim z praktyki i doświadczenia. W związku z tym szkolenie ma charakter treningowy.

 

Podstawowymi metodami pracy są:

  • dyskusje moderowane;
  • burza mózgów;
  • Ćwiczenia rozgrzewające umysł;
  • Gry symulacyjne;
  • Interaktywny wykład.

 

Informacje organizacyjne

 

Liczebność grupy: 6-15.

Liczba godzin i dni dydaktycznych: 15 godzin przez 2 dni.

 

Techniki sprzedaży B2B

Umiejętność upraszczania
oznacza eliminację tego,
co niepotrzebne, aby to, co konieczne, mogło przemówić.
~Hans Hofmann

 

  1. pl
  2. en

>>emoji<<

© Copyright 2018 Kordo Marcin Babiak.
    Wszystkie prawa zastrzeżone.

Administratorem danych osobowych jest Kordo Marcin Babiak z siedzibą przy ul. Topolowej 6, 05-504 Korzeniówka. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji szkoleń (w przypadku uzyskania ich na potrzeby szkolenia) oraz marketingu usług Kordo Marcin Babiak (w przypadku uzyskania ich poprzez formularz kontaktowy w tej witrynie internetowej). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich usunięcia oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym podmiotom.

Polityka prywatności dostępna jest tutaj.

Skontaktuj się z nami

  1. pl
  2. en