Jednym zdaniem


Jak budować dobre relacje z klientami w biznesie.

 

Opis szkolenia

 

Sprzedaż to głównie nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji, które stanowią podstawę większości udanych działań biznesowych. Nasze sposoby zachowania, reakcje, etykieta, umiejętność odnalezienia się w różnych sytuacjach, szacunek dla różnic kulturowych, stanowią niezwykle ważny element budowania relacji interpersonalnych, tak istotnych w świecie biznesu.

Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności interpersonalnych uczestników w zakresie budowania relacji biznesowych na wyższy poziom. Dzięki zrozumieniu mechanizmów budowania relacji (według M. Knappa) każdy łatwiej zidentyfikuje swój obszar do rozwoju.

Szczegółowo omówiony zostanie mechanizm budowy porozumienia (rapport), najistotniejszy w procesie budowania trwałej relacji i fundamentalny dla udanej sprzedaży.

Podczas szkolenia omawiamy również praktyczne aspekty drobnych, ale ważnych elementów jak:

  • przechodzenie na „Ty”
  • posiłki z klientami
  • dotrzymywanie słowa w drobnych sprawach
  • prezenty okolicznościowe
  • imprezy integracyjne


Uczestnicy utrwalą nowe umiejętności w trakcie ćwiczeń praktycznych.

 

Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia


Szkolenie jest skierowane do:

  • wszystkich handlowców
  • kadry menedżerskiej
  • innych pracowników kontaktujących się kluczowymi klientami

 

Cele szkolenia:

 

  • wzrost sprzedaży,
  • zwiększenie wzajemnych relacji z najważniejszymi klientami firmypoprawa przewidywalności biznesu,
  • podniesienie umiejętności - zarządzania sprzedażą do klientów strategicznym.

 

 

Korzyści:


Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • wiedzieli jak bada się satysfakcję klientów ze współpracy,
  • rozumieli zasady i narzędzia pracy KAMa (menedżera klienta kluczowego),
  • rozumieli proces budowy relacji a zwłaszcza porozumienia (rapport),
  • potrafili stosować w praktyce metody budowy i rozwoju relacji, 
  • odświeżą zasady autoprezentacji, prowadzenia spotkań biznesowych oraz prowadzenia rozmów na poziomie C-Level.

 

Stosowane metody:

 

  • odgrywanie scenariuszy,
  • dyskusja moderowana,
  • analiza autentycznych problemów – na przykładach zaczerpniętych z życia.

 

Informacje organizacyjne


Liczebność grupy: 5-10
Liczba godzin i dni dydaktycznych: 8 godzin przez 1 dzień.

 

 

Budowanie trwałych relacji biznesowych

Możesz
zdobyć więcej przyjaciół
w ciągu dwóch miesięcy, interesując się innymi ludźmi niż w dwa lata, starając się zainteresować
innych ludzi sobą.

~Dale Carnegie

 

  1. pl
  2. en

 

© Copyright 2018 Kordo Marcin Babiak.
    Wszystkie prawa zastrzeżone.

Administratorem danych osobowych jest Kordo Marcin Babiak z siedzibą przy ul. Topolowej 6, 05-504 Korzeniówka. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji szkoleń (w przypadku uzyskania ich na potrzeby szkolenia) oraz marketingu usług Kordo Marcin Babiak (w przypadku uzyskania ich poprzez formularz kontaktowy w tej witrynie internetowej). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich usunięcia oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym podmiotom.

Polityka prywatności dostępna jest tutaj.

Skontaktuj się z nami

  1. pl
  2. en