Jednym zdaniem


Tworzenie tekstów przekonujących do zakupu jest elementem sztuki sprzedaży.

 

Opis szkolenia

 

Szkolenie „Jak tworzyć teksty przekonujące do zakupu” poświęcone jest korzyściom, które rozmówca uzyska, za pomocą pozytywnych i mocnych słów, odnoszących się do rezultatów, a nie do samego produktu czy oferty.

 

Tworzenie tekstów przekonujących do zakupu jest elementem sztuki sprzedaży. Polega na używaniu pozytywnie kojarzących się słów i sformułowań przez handlowca, które w odpowiedni sposób działają na klientów i stymulują ich wyobraźnię.

 

Taki język pomaga nie tylko sfinalizować transakcję, ale zbudować również pozytywne relacje z klientami.

 

 

Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia

 

Szkolenie skierowane jest do:

  • Osób odpowiedzialnych za tworzenie treści w internecie, a zwłaszcza mailingów sprzedażowych
  • Osób pracujące w sprzedaży;
  • Kierowników działów sprzedaży;
  • Osób kontaktujące się z klientem, podwykonawcą.

 

Cele szkolenia:

 

 

Celem szkolenia jest:

  • Tworzenie skutecznych tekstów przekładające się na wskaźniki biznesowe;
  • Nabycie umiejętności wpływania na decyzję klienta;
  • Wzrost skuteczności zamykanych spraw;
  • Wzrost efektywności sprzedaży.

 

Korzyści:

 

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:

  • Jak budować opisy, które działają na emocje klienta i skłaniają go do podjęcia decyzji zakupowej;
  • Które „magiczne” słowa działają, aby wzbudzać potrzebę w kliencie i w jaki sposób ich skutecznie używać;
  • W jaki sposób formułować proste zdania, które utwierdzą klienta, że nasza oferta jest odpowiedzią na jego oczekiwania;
  • W jaki sposób tworzyć korespondencję według zasady cecha – zaleta – korzyść;
  • W jaki sposób przekazać najważniejsze wartości i informacje, aby klient na etapie decyzji kierował się wyobraźnią;
  • Jak formułować realne obietnice i nie nadwyrężać zaufania klienta w przyszłości;
  • W jaki sposób unikać błędów związanych z brakiem spójności komunikatów;
  • W jaki sposób sporządzić ofertę zawierając w niej elementy storytellingowe, aby wywołać określone emocje u odbiorców;
  • Jaki są skuteczne schematy storytellingowe w służbie perswazji narracyjnej, które angażują klientów;
  • Jak wykorzystać dwuznaczność treści, by zachęcić odbiorcę do zapoznania się z przekazem reklamowym i skłonić do zakupu.

 

Stosowane metody:
 

Podstawowymi metodami pracy są:

  • Dyskusje moderowane;
  • Burza mózgów;
  • Ćwiczenia i gry symulacyjne;
  • Interaktywny wykład.

 

Informacje organizacyjne

 

Liczebność grupy: 6-15.

Liczba godzin i dni dydaktycznych: 15 godzin przez 2 dni.

 

Jak tworzyć teksty przekonujące do zakupu.

Umiejętność upraszczania oznacza eliminację tego, co niepotrzebne, aby to, co konieczne, mogło przemówić.

~Hans Hofmann

  1. pl
  2. en

>>emoji<<

© Copyright 2018 Kordo Marcin Babiak.
    Wszystkie prawa zastrzeżone.

Administratorem danych osobowych jest Kordo Marcin Babiak z siedzibą przy ul. Topolowej 6, 05-504 Korzeniówka. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji szkoleń (w przypadku uzyskania ich na potrzeby szkolenia) oraz marketingu usług Kordo Marcin Babiak (w przypadku uzyskania ich poprzez formularz kontaktowy w tej witrynie internetowej). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich usunięcia oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym podmiotom.

Polityka prywatności dostępna jest tutaj.

Skontaktuj się z nami

  1. pl
  2. en