Jednym zdaniem


Szkolenie z zasad współpracy z trudnymi klientami B2B.

 

Opis szkolenia

 

Oczekiwania i potrzeby klientów ulegają ciągłym zmianom. Aby dostosować się do tych potrzeb osoby zarządzające sprzedażą poszukują nieustannie odpowiedzi na pytania: „czego tak naprawdę chcą moi klienci?”

Jedną z najważniejszych potrzeb klienta jest dobry kontakt z handlowcem. Istotne jest to, jak się zachowuje, co mówi, czy jest skuteczny w rozwiązywaniu problemów.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:

  • Czym jest obecnie wysoka jakość i jakie są najwyższe standardy współpracy z klientami?
  • Jakie są zasady współpracy z dużym (strategicznym) klientem?
  • Jak sterować własnym nastawieniem i budować dobrą komunikację z klientem?
  • Jak bezpiecznie i skutecznie komunikować się z trudnym klientem?
  • Jak powinna przebiegać komunikacja w sytuacji konfliktowej z klientem?
  • Jakie są typy klientów w kontekście trudniejszych zachowań?
  • Jak asertywność może pomóc we współpracy z trudnym klientem?

 

Uczestnicy przećwiczą (symulacja rozmowy biznesowej) rozmowy z klientami. Celem będzie osiągnięcie założonych ceków przy jednoczesnym zachowaniu możliwie jak najlepszych relacji.

 

Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia

 

Szkolenie jest skierowane do:

  • handlowców
  • kadry menedżerskiej
  • pracowników mających kontakt z klientami firmy

 

Cele szkolenia:

 

  • zwiększenie sprzedaży
  • umocnienie relacji z klientami firmy
  • przeciwdziałanie utracie klientów
  • zmniejszenie stresu w pracy wśród pracowników współpracujących z klientami

 

Korzyści:


Po szkoleniu uczestnicy zwiększą umiejętności:

  • dopasowania rozmowy do typu klienta
  • radzenia sobie z klientem w sytuacjach konfliktowych
  • radzenia sobie ze stresem podczas trudnej rozmowy z klientem
  • reagowania na zarzuty ze strony klienta
  • kontrolowania zachowań, wywołujących negatywne emocje u klientów
  • asertywnego komunikowania

 

Stosowane metody:

  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe, studium przypadku, gry, symulacje biznesowe, testy
  • dyskusja moderowana
  • warsztat udzielania informacji zwrotnej pracownikom

 

Informacje organizacyjne


Liczebność grupy: 6-20
Liczba godzin i dni dydaktycznych: 8 godzin przez 1 dzień

 

 

Profesjonalna współpraca z trudnym klientem biznesowym

Klienci nie oczekują, że będziesz doskonały.
Oczekują, że naprawisz rzeczy kiedy pójdą źle.

~Donald Porter

  1. pl
  2. en

>>emoji<<

© Copyright 2018 Kordo Marcin Babiak.
    Wszystkie prawa zastrzeżone.

Administratorem danych osobowych jest Kordo Marcin Babiak z siedzibą przy ul. Topolowej 6, 05-504 Korzeniówka. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji szkoleń (w przypadku uzyskania ich na potrzeby szkolenia) oraz marketingu usług Kordo Marcin Babiak (w przypadku uzyskania ich poprzez formularz kontaktowy w tej witrynie internetowej). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich usunięcia oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym podmiotom.

Polityka prywatności dostępna jest tutaj.

Skontaktuj się z nami

  1. pl
  2. en