Jednym zdaniem


Szkolenie z umiejętności dotarcia do nieznanych nam wcześniej osób i przekonania ich do spotkania z nami.

 

Opis szkolenia

 

Głównym celem szkolenia jest podniesienie kompetencji w zakresie umawiania spotkań sprzedażowych z wykorzystywaniem tzw. cold call’i („zimnych telefonów”) – kontaktowanie się z osobami, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu oraz praca z „kontaktami ocieplonymi” (np. z polecenia).

Na szkoleniu uczestnicy warsztatów otrzymają praktyczne wskazówki związane z umawianiem spotkań handlowych podnoszące efektywność osobistą w tym zakresie określanie celów, zarządzania czasem i planowania działań handlowych.

Uczestnicy warsztatów nauczą się jak prezentować siebie i swoją ofertę w sposób wiarygodny, a także co zrobić, by przekonać decydenta do spotkania z handlowcem.

Uczestnicy podczas szkolenia będą ćwiczyć:

  • umiejętności dotarcia do osoby decyzyjnej
  • prowadzenia dobrej rozmowy B2B
  • przekonania rozmówcy do spotkania

 

Grupa docelowa - uczestnicy szkolenia

 

Szkolenie jest skierowane do:

  • wszystkich handlowców
  • innych pracowników kontaktujących się telefonicznie z klientami (Customer Care, Telemarketing, Serwis itp.)

 

Cele szkolenia:

 

  • zwiększenie sprzedaży firmy
  • zwiększenie liczby nowych klientów
  • podniesienie umiejętności handlowców - skutecznej rozmowy z nieznajomą osobą
  • zbudowanie szkicu skryptu rozmowy

 

 

Korzyści:


Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli:

  • Jak przekonać siebie do sprzedaży poprzez telefon?
  • Jak przejść przez tzw. Gatekeepera (np. Recepcję) i dotrzeć do właściwej osoby?
  • Co zrobić aby Klient natychmiast się nie rozłączył?
  • Jak profesjonalne wzbudzić zainteresowanie w rozmowie telefonicznej?
  • Jak poprowadzić rozmowę ukierunkowaną na pozyskanie Klienta?
  • Jak uzyskać potrzebne informacje?
  • Jak wspomóc siebie w sprzedaży telefonicznej?
  • Jak realizować cele w rozmowie telefonicznej?

 

 

Stosowane metody:

  • demonstracja nagrań skutecznych rozmów B2B
  • ćwiczenie umiejętności rozmowy telefonicznej (poszczególnych etapów)
  • dyskusja moderowana,

 

Informacje organizacyjne

 

Liczebność grupy: 6-14
Liczba godzin i dni dydaktycznych: 8 godzin przez 1 dzień

Cold calling (B2B)

i telefoniczne umawianie spotkań

Za każdym razem, gdy podnosisz telefon, zbliżasz się do "tak".

Stephan Schiffman

  1. pl
  2. en

 

© Copyright 2018 Kordo Marcin Babiak.
    Wszystkie prawa zastrzeżone.

Administratorem danych osobowych jest Kordo Marcin Babiak z siedzibą przy ul. Topolowej 6, 05-504 Korzeniówka. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji szkoleń (w przypadku uzyskania ich na potrzeby szkolenia) oraz marketingu usług Kordo Marcin Babiak (w przypadku uzyskania ich poprzez formularz kontaktowy w tej witrynie internetowej). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich usunięcia oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym podmiotom.

Polityka prywatności dostępna jest tutaj.

Skontaktuj się z nami

  1. pl
  2. en