Efektywny handlowiec [SA07]
Jednym zdaniem
Doskonałe opanowanie poszczególnych etapów procesu sprzedaży oraz umiejętność stosowania różnorodnych technik sprzedażowych, podnosi efektywność pracy handlowca.
Opis szkolenia
Szkolenie „Efektywny handlowiec” uświadamia, uczy i doskonali postawę, iż mimo zmiany warunków i sytuacji, każdy handlowiec powinien o tym pamiętać, że wszelkie jego działania mają jeden cel: sprzedaż.
Na efektywność handlowca, a tym samym skuteczną sprzedaż ma wpływ wiele elementów. Szkolenie „Efektywny handlowiec” skoncentrowane jest na argumentacji i przekonywaniu do swoich racji, co jest bardzo istotne w procesie sprzedaży. Warsztat pokazuje jak wykorzystać najnowszą wiedzę oraz sprawdzoną praktykę, by własny potencjał wykorzystać jak najbardziej efektywnie.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie skierowane jest do:
- Wszystkich pracowników sił sprzedaży;
- Menedżerów zajmujący się sprzedażą bądź uzgodnieniami z Klientami;
- Pracownicy biura obsługi Klienta.
Cele szkolenia:
- Poznanie technik komunikacji opartych o specyfikę rozmówcy;
- Budowanie efektywnej komunikacji w procesie sprzedaży;
- Zdobycie wiedzy w zakresie poszczególnych etapów sprzedaży;
- Wzrost efektywności i rozwój handlowca na podstawie charakterystyki osobowościowej;
- Zwiększenie sprzedaży na podstawie osobowości Klienta;
- Zdobycie wiedzy, jak ważnym elementem w procesie sprzedaży jest przekonywanie i perswazja psychologiczna;
- Nauczenie się radzenia sobie z obiekcjami Klientów i zamykaniem sprzedaży;
- Podniesienie umiejętności związanej z asertywnością jako postawą sprzyjającą efektywności indywidualnej i grupowej.
Korzyści:
Uczestnicy szkolenia zdobędą i udoskonalą umiejętności z zakresu:
- rozwoju komunikacyjno-sprzedażowego na bazie osobowości stron;
- rozpoznawania preferencji komunikacyjnych klientów;
- sprzedaży produktów, rozwiązań w oparciu o analizę potrzeb klienta;
- przekonującej prezentacji oferty;
- prowadzenia efektywnych negocjacji sprzedażowych;
- efektywnej rozmowy z klientami reklamacyjnymi;
- realizacji stawianych celów przez efektywne zarządzanie czasem i priorytetami;
- przejawów postawy proaktywnej w pracy;
- mocnych stron jako sprzedawcy i obszarów do rozwoju;
- zasad prowadzenia komunikacji sprzedażowej gwarantującej sukces sprzedażowy;
- perswazji psychologicznej;
- znajomości narzędzi sprzyjających pozyskaniu nowych, kluczowych klientów;
- metod rozszerzenia współpracy z kluczowymi klientami;
- rozwoju postawy asertywnej u siebie i zasad komunikacji asertywnej z klientami.
Stosowane metody:
Umiejętności, które będziemy rozwijać na szkoleniu, wynikają przede wszystkim z praktyki i doświadczenia. W związku z tym szkolenie ma charakter treningowy.
Podstawowymi metodami pracy są:
- Dyskusje moderowane;
- Burza mózgów;
- Ćwiczenia rozgrzewające umysł;
- Gry symulacyjne;
- Interaktywny wykład.
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.