Budowanie relacji C-Level [SB03]

Jednym zdaniem

Jak nawiązywać, rozwijać i utrzymywać relacje z osobami C-Level.

Opis szkolenia

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak budować relacje z osobami C-Level  (inaczej C-Suite, CxO), ale również z dyrektorem generalnym (GM), dyrektorem zarządzającym (MD), szefami funkcjonalnymi (Head) i innymi liderami w organizacji.

Wyjaśnimy dlaczego relacje z C-Suite są obecnie ważniejsze niż kiedykolwiek. Przedstawimy specyfikę pracy na poziomie CxO. Powiemy o różnych zaawansowanych strategiach, które pomogą uzyskać dostęp do najwyższej kadry kierowniczej i budować z nimi stałe relacje.

Na szkoleniu omówione i przećwiczone zostaną również zasady spotkań biznesowych na najwyższym szczeblu.

Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia

Szkolenie jest skierowane do:

  • wszystkich handlowców
  • kadry menedżerskiej
  • innych pracowników kontaktujących się kluczowymi klientami

Cele szkolenia:

  • wzrost sprzedaży
  • umocnienie relacji z najważniejszymi klientami firmy
  • podniesienie umiejętności – zarządzania sprzedażą do klientów strategicznych

Korzyści:

Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli:

  • jak wygląda świat C-Level
  • jak zostać „zaufanym doradcą”
  • jak zbudować dostąp do osoby C-Level
  • jak przygotować się do spotkania z C-Level
  • jak podtrzymywać relację z osobami C-Level

Stosowane metody:

  • odgrywanie scenariuszy
  • dyskusja moderowana
  • symulacje spotkań i nietypowych sytuacji

Informacje organizacyjne

Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00

Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.

oto klienci, z którymi miałem przyjemność współpracować