Budowanie relacji C-Level [SB03]
Jednym zdaniem
Jak nawiązywać, rozwijać i utrzymywać relacje z osobami C-Level.
Opis szkolenia
Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak budować relacje z osobami C-Level (inaczej C-Suite, CxO), ale również z dyrektorem generalnym (GM), dyrektorem zarządzającym (MD), szefami funkcjonalnymi (Head) i innymi liderami w organizacji.
Wyjaśnimy dlaczego relacje z C-Suite są obecnie ważniejsze niż kiedykolwiek. Przedstawimy specyfikę pracy na poziomie CxO. Powiemy o różnych zaawansowanych strategiach, które pomogą uzyskać dostęp do najwyższej kadry kierowniczej i budować z nimi stałe relacje.
Na szkoleniu omówione i przećwiczone zostaną również zasady spotkań biznesowych na najwyższym szczeblu.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie jest skierowane do:
- wszystkich handlowców
- kadry menedżerskiej
- innych pracowników kontaktujących się kluczowymi klientami
Cele szkolenia:
- wzrost sprzedaży
- umocnienie relacji z najważniejszymi klientami firmy
- podniesienie umiejętności – zarządzania sprzedażą do klientów strategicznych
Korzyści:
Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli:
- jak wygląda świat C-Level
- jak zostać „zaufanym doradcą”
- jak zbudować dostąp do osoby C-Level
- jak przygotować się do spotkania z C-Level
- jak podtrzymywać relację z osobami C-Level
Stosowane metody:
- odgrywanie scenariuszy
- dyskusja moderowana
- symulacje spotkań i nietypowych sytuacji
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.