Cold calling i telefoniczne umawianie spotkań [SB06]
Jednym zdaniem
Szkolenie z umiejętności dotarcia do nieznanych nam wcześniej osób i przekonania ich do spotkania z nami.
Opis szkolenia
Głównym celem szkolenia jest podniesienie kompetencji w zakresie umawiania spotkań sprzedażowych z wykorzystywaniem tzw. cold call’i („zimnych telefonów”) – kontaktowanie się z osobami, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu oraz praca z „kontaktami ocieplonymi” (np. z polecenia).
Na szkoleniu uczestnicy warsztatów otrzymają praktyczne wskazówki związane z umawianiem spotkań handlowych podnoszące efektywność osobistą w tym zakresie określanie celów, zarządzania czasem i planowania działań handlowych.
Uczestnicy warsztatów nauczą się, jak prezentować siebie i swoją ofertę w sposób wiarygodny, a także co zrobić, by przekonać decydenta do spotkania z handlowcem.
Uczestnicy podczas szkolenia będą ćwiczyć:
- umiejętności dotarcia do osoby decyzyjnej
- prowadzenia dobrej rozmowy B2B
- przekonania rozmówcy do spotkania
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie jest skierowane do:
- wszystkich handlowców
- innych pracowników kontaktujących się telefonicznie z klientami (Customer Care, Telemarketing, Serwis itp.)
Cele szkolenia:
- zwiększenie sprzedaży firmy
- zwiększenie liczby nowych klientów
- podniesienie umiejętności handlowców – skutecznej rozmowy z nieznajomą osobą
- zbudowanie szkicu skryptu rozmowy
Korzyści:
Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli:
- Jak przekonać siebie do sprzedaży poprzez telefon?
- Jak przejść przez tzw. Gatekeepera (np. Recepcję) i dotrzeć do właściwej osoby?
- Co zrobić aby Klient natychmiast się nie rozłączył?
- Jak profesjonalne wzbudzić zainteresowanie w rozmowie telefonicznej?
- Jak poprowadzić rozmowę ukierunkowaną na pozyskanie Klienta?
- Jak uzyskać potrzebne informacje?
- Jak wspomóc siebie w sprzedaży telefonicznej?
- Jak realizować cele w rozmowie telefonicznej?
Stosowane metody:
- demonstracja nagrań skutecznych rozmów B2B
- ćwiczenie umiejętności rozmowy telefonicznej (poszczególnych etapów)
- dyskusja moderowana
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.