Sprzedaż do dużych organizacji [SC02]
Jednym zdaniem
Sprzedaż do dużych korporacji znacząco różni się od sprzedaży do małych i średnich przedsiębiorstw.
Opis szkolenia
Niektórzy handlowcy, mimo posiadania obszernej wiedzy w zakresie technik sprzedaży i obsługi klienta nadal nie są w stanie skutecznie realizować sprzedaży do dużych organizacji.
Szkolenie ze sprzedaży do dużych organizacji uczy, czym różni się sprzedaż do korporacji od sprzedaży do małych i średnich firm, na jakie elementy zwrócić uwagę, aby pozyskać kontrakt w dużej organizacji, w jaki sposób zbudować relacje z klientem korporacyjnym.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie skierowane jest do:
- Wszystkich pracowników sił sprzedaży;
- Menedżerów zajmujący się sprzedażą bądź uzgodnieniami z Klientami.
Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest:
- Pozyskanie korporacyjnych klientów;
- Zwiększenie liczby kontraktów do dużych organizacji;
- Nawiązanie i wzmocnienie relacji z klientami korporacyjnymi;
- Zmiana wizerunku firmy z dostawcy na partnera biznesowego;
- Wzrost sprzedaży.
Korzyści:
Uczestnicy szkolenia:
- Dowiedzą się, czym różni się sprzedaż do korporacji od sprzedaży do małych i średnich firm;
- Poznają różnice kultur organizacyjnych;
- Dowiedzą się, co sprzedawać do dużych organizacji;
- Zrozumieją sposób działania dużego przedsiębiorstwa;
- Zrozumieją cele strategiczne i taktyczne korporacji;
- Poznają charakterystykę ścieżki decyzyjnej.
Stosowane metody:
Podstawowymi metodami pracy są:
- Dyskusje moderowane;
- Burza mózgów;
- Ćwiczenia i gry symulacyjne;
- Interaktywny wykład.
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.