Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami
[EB03]
Jednym zdaniem
Jak najlepiej przekazywać informację zwrotną (feedback) w organizacji.
Opis szkolenia
Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem. Feedback może wpływać motywująco, ale jeśli nie jest przekazany w odpowiedni sposób, może być destrukcyjny.
Również autorytet przywódcy zależy w dużej mierze od sposobu, w jaki prowadzi on komunikację z ze swoim zespołem. Rozmowa przeprowadzona na podstawie zasad udzielania feedbacku pomaga menedżerom rozwijać zespół i podnosić motywację do pracy. Odpowiednio częste i profesjonalne udzielanie feedbacku przez managera buduje autorytet lidera.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie jest skierowane do:
- kadry menedżerskiej
- pracowników z dużym potencjałem rozwoju
Cele szkolenia:
- rozwój przywództwa w organizacji
- poprawa umiejętności komunikacyjnych menedżerów
- ograniczenie liczby sytuacji konfliktowych w organizacji
Korzyści:
Po szkoleniu uczestnicy zwiększą umiejętności:
- przekazywania feedbacku
- efektywnej komunikacji z zespołem
- radzenia sobie w trudnych sytuacjach komunikacyjnych z pracownikami
- zwiększania zaangażowania wśród pracowników
Stosowane metody:
- dyskusja moderowana
- warsztat udzielania informacji zwrotnej pracownikom
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.