ZIMNE TELEFONY
PLANOWANIE SPRZEDAŻY
I OFERTOWANIE
szkolenie online | 22.02.2024
9:30 - 11:30
Zimne telefony, planowanie sprzedaży i ofertowanie
To drugie z serii szkoleń skupionych na zwiększeniu sprzedaży przez rozwijanie umiejętności handlowych.
Szkolenie stanowi część kursu "Zostań najlepszym handlowcem w swojej firmie"
Zostań handlowcem roku — to cykl szkoleń, który został tak zaprojektowany, byś osiągnął efekt synergii. Niby kilka niewinnych zmian w różnych obszarach, ale wszystkie razem przyniosą naprawdę znaczące efekt.
Kurs składa się z 6 dwugodzinnych spotkań. Jedno spotkanie, to jeden moduł z pracą domową.
Każde dwugodzinne spotkanie to kompleksowe szkolenie, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę i umiejętności w ramach konkretnego obszaru sprzedaży.
AGENDA SZKOLENIA:
Zimne Telefony, Planowanie Sprzedaży i Ofertowanie (22.02 – czwartek)
- Techniki skutecznych zimnych telefonów – jak przekształcić rozmowę w możliwość.
- Umawianie spotkań z klientami – strategie i narzędzia.
- Podstawy zarządzania CRM – efektywne wykorzystanie systemów.
- Dostosowanie oferty do potrzeb klienta – personalizacja i segmentacja.
- Najlepsze zasady przygotowania przekonującej oferty – struktura i prezentacja.
- Praktyczne ćwiczenia i role-play.
Nabyte umiejętności:
- Umiejętność zimnych telefonów.
- Planowanie sprzedaży.
- Przygotowanie oferty.
Szczegółowe daty i tematy spotkań oraz bilety
Kup bilet na to szkolenie lub inne wybrane, klikając poniższe linki:
- Moduł 1: Pozyskiwanie klientów – podstawa skutecznej sprzedaży (15.02) – kup bilet na szkolenie 15.02
- Moduł 2: Zimne Telefony, Planowanie Sprzedaży i Ofertowanie (22.02) – kup bilet na szkolenie 22.02
- Moduł 3: Negocjacje Handlowe – jako sposób na zachowanie marży i wartości oferty (29.02) – kup bilet na szkolenie 29.02
- Moduł 4: Zarządzanie Czasem i Radzenie Sobie z Niepowodzeniami – psychologiczne podstawy sukcesu w sprzedaży (5.03) – kup bilet na szkolenie 05.03
- Moduł 5: Prowadzenie Spotkań z Klientami – zwiększenie konwersji potencjalnych klientów na rzeczywistych (14.03) – kup bilet na szkolenie 14.03
- Moduł 6: Budowanie Relacji z Osobami C-level i Sprzedaż do Dużych Organizacji – nowy poziom współpracy (19.03) – kup bilet na szkolenie 19.03
Tutaj kupisz bilet dostęp do wszystkich 6 szkoleń: kup bilet na wszystkie szkolenia