Asertywna komunikacja
[EA06]
Jednym zdaniem
W trakcie szkolenia uczestnicy zwiększą umiejętności respektowania swoich praw, przyjmowania krytyki i pochwał, a także wyrażania uczuć i opinii.
Opis szkolenia
Dobre samopoczucie i dobre relacje są możliwe do osiągnięcia w tym samym czasie.
Zajęcia uczą: umiejętności zachowań asertywnych, respektowanie praw innych osób, kształtowania szacunku do samego siebie oraz wymaganie tego od otoczenia.
Uczestnicy będą mieli okazję popatrzeć na siebie w pozytywnym świetle. Zamienić komunikaty na temat swoich rzekomych wad w komunikaty o cechach. Bazując na ćwiczeniach ugruntować lub podbudować własną samoocenę. Nauczą się określać takie style zachowań jak agresja, bierność i manipulacja. Zbiorą argumenty, jakie przemawiają za koniecznością wdrożenia zachowań asertywnych w swojej pracy.
Uczestnicy nauczą się również, postępować w większym stopniu tak, aby budować długotrwałe, przyjazne i uczciwe relacje z innymi ludźmi.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie jest skierowane do:
- wszystkich pracowników zespołu
- kadry kierowniczej
- pracowników działów obsługi klienta
- handlowców
- pracowników mających kontakt z klientem wewnętrznym
Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest wypracowanie własnych asertywnych sposobów zachowania się w codziennej komunikacji, w tym w sytuacjach trudnych.
Szkolenie daje podstawy wiedzy o asertywnym sposobie komunikowania się, uczy sposobów wykorzystania zachowań asertywnych w różnych sytuacjach.
Korzyści:
Po szkoleniu uczestnicy:
- rozwiną umiejętność reagowania na agresję, bierność i manipulację.
- nauczą się odróżniać zachowania asertywne od agresywnych.
- ugruntują własną, pozytywną samoocenę, co pomoże im zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.
- nauczą się budować asertywne komunikaty w sytuacjach takich jak: odmowa, krytyka, udzielanie informacji zwrotnej, czy podczas przyjmowania komplementu.
- pełniąc funkcję kierowniczą, dowiedzą się jak świadomie budować wizerunek asertywnego szefa, lidera zespołu bądź grupy.
- wiedza na temat rozwiązywania konfliktów w zespole, pozwoli im skuteczniej zarządzać pracą zespołu
- zwiększą umiejętność negocjacji w kontakcie z klientem (wewnętrznym lub zewnętrznym).
- rozwiną zdolność kształtowania szacunku do samego siebie oraz wymagania tego od otoczenia.
- nabędą umiejętność reagowania w zgodzie z sobą oraz używania technik przełamujących opór lub presję otoczenia.
Stosowane metody:
- Case study – analiza przypadków (przygotowanych i osobistych uczestników).
- Ćwiczenia – konkretnych technik (pisemnie i ustnie).
- Dyskusja moderowana.
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.
oto klienci, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować
![1-2.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/1-2.png)
![21.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/21.png)
![5.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/5.jpg)
![18.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/18.png)
![nowe loga klientow2](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow2.png)
![nowe loga klientow3](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow3.png)
![20.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/20.png)
![2.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/2.jpg)
![16.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/16.png)
![14.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/14.png)
![23.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/23.png)
![12.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/12.png)
![13.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/13.png)
![nowe loga klientow](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow.png)
![11.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/11.png)
![8.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/8.png)
![9.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/9.png)
![nowe loga klientow5](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow5.png)
![nowe loga klientow4](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow4.png)
![nowe loga klientow6](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow6.png)
![5-1.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/5-1.png)
![4.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/4.jpg)
![7.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/7.png)
![3.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/3.jpg)
![6-1.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/6-1.png)
![3-2.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/3-2.png)