Budowanie trwałych relacji biznesowych [SA06]

Jednym zdaniem

Jak budować dobre i trwałe relacje z klientami w biznesie.

Opis szkolenia

Sprzedaż to głównie nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji, które stanowią podstawę większości udanych działań biznesowych. Nasze sposoby zachowania, reakcje, etykieta, umiejętność odnalezienia się w różnych sytuacjach, szacunek dla różnic kulturowych, stanowią niezwykle ważny element budowania relacji interpersonalnych, tak istotnych w świecie biznesu.

Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności interpersonalnych uczestników w zakresie budowania relacji biznesowych na wyższy poziom. Dzięki zrozumieniu mechanizmów budowania relacji (według M. Knappa) każdy łatwiej zidentyfikuje swój obszar do rozwoju.

Szczegółowo omówiony zostanie mechanizm budowy porozumienia (rapport), najistotniejszy w procesie budowania trwałej relacji i fundamentalny dla udanej sprzedaży.

Podczas szkolenia omawiamy również praktyczne aspekty drobnych, ale ważnych elementów jak:

  • budowanie relacji poprzez kanały online
  • wykorzystanie LinkedIn do nawiązywania i rozwoju relacji
  • przechodzenie na „Ty”
  • posiłki z klientami
  • dotrzymywanie słowa w drobnych sprawach
  • prezenty okolicznościowe
  • imprezy integracyjne

Uczestnicy utrwalą nowe umiejętności w trakcie ćwiczeń praktycznych.

Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia

Szkolenie jest skierowane do:

  • wszystkich handlowców
  • kadry menedżerskiej
  • innych pracowników kontaktujących się kluczowymi klientami

Cele szkolenia:

  • wzrost sprzedaży;
  • zwiększenie wzajemnych relacji z najważniejszymi klientami firmy;
  • poprawa przewidywalności biznesu;
  • podniesienie umiejętności zarządzania sprzedażą do klientów strategicznych.

Korzyści:

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • wiedzieli, jak bada się satysfakcję klientów ze współpracy;
  • rozumieli zasady i narzędzia pracy KAMa (menedżera klienta kluczowego);
  • rozumieli proces budowy relacji, a zwłaszcza porozumienia (raport);
  • potrafili stosować w praktyce metody budowy i rozwoju relacji;
  • odświeżą zasady autoprezentacji, prowadzenia spotkań biznesowych oraz prowadzenia rozmów na poziomie C-Level.

Stosowane metody:

  • odgrywanie scenariuszy,
  • dyskusja moderowana,
  • analiza autentycznych problemów – na przykładach zaczerpniętych z życia.

Informacje organizacyjne

Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00

Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.

oto klienci, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować