Delegowanie zadań i uprawnień
[MA02]
Jednym zdaniem
Praktyczne szkolenie z delegowania zadań, obowiązków i uprawnień.
Opis szkolenia
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
Jak zwiększyć efektywność pracy oraz co zrobić, aby polecenia były realizowane we właściwy sposób?
Czym jest delegowanie, jakie niesie korzyści, jakie są rodzaje delegowania?
Jakie są zasady skutecznego delegowania?
Jakie są przyczyny nieskutecznego delegowania zadań?
Dlaczego pracownicy nie robią tego, co powinni?
Jakie są powody braku zaangażowania pracowników?
Jak oddziaływać na pracowników, aby delegowanie było efektywne?
Jak rozwijać samodzielność podwładnych?
Jakie są czynniki blokujące samodzielność?
Podczas szkolenia przeprowadzony zostanie warsztat podczas którego uczestnicy będą odgrywać role, symulując przykłady rozmowy z pracownikiem oraz z zespołem z zakresu delegowania uprawnień.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie jest skierowane do:
• kadry kierowniczej
Cele szkolenia:
Poznanie skutecznych metod delegowania odpowiedzialności
Poprawa skuteczności przekazywania poleceń i informacji
Zmniejszenie liczby konfliktów w zespołach
Zmniejszenie obciążenia kadry menedżerskiej pracą i zadaniami
Zwiększenie sprawności organizacji
Zmniejszenie skali zjawisk: perfekcjonizmu, mikrozarządzania, stresu i wypalenia zawodowego
Korzyści:
Po szkoleniu uczestnicy:
zwiększą sprawność egzekucji swoich poleceń
będą chętniej i lepiej przekazywać uprawnienia swoim podwładnym
zwiększą poczucie swojej kontroli nad procesami
będą wiedzieli jak stworzyć lepsze środowisko pracy
Stosowane metody:
- dyskusja moderowana,
- omawianie studiów przypadków,
- analiza zgłaszanych problemów,
- gra „Delegation Poker”
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.
oto klienci, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować



























