Efektywny handlowiec [SA07]
Jednym zdaniem
Doskonałe opanowanie poszczególnych etapów procesu sprzedaży oraz umiejętność stosowania różnorodnych technik sprzedażowych, podnosi efektywność pracy handlowca.
Opis szkolenia
Szkolenie „Efektywny handlowiec” uświadamia, uczy i doskonali postawę, iż mimo zmiany warunków i sytuacji, każdy handlowiec powinien o tym pamiętać, że wszelkie jego działania mają jeden cel: sprzedaż.
Na efektywność handlowca, a tym samym skuteczną sprzedaż ma wpływ wiele elementów. Szkolenie „Efektywny handlowiec” skoncentrowane jest na argumentacji i przekonywaniu do swoich racji, co jest bardzo istotne w procesie sprzedaży. Warsztat pokazuje jak wykorzystać najnowszą wiedzę oraz sprawdzoną praktykę, by własny potencjał wykorzystać jak najbardziej efektywnie.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie skierowane jest do:
- Wszystkich pracowników sił sprzedaży;
- Menedżerów zajmujący się sprzedażą bądź uzgodnieniami z Klientami;
- Pracownicy biura obsługi Klienta.
Cele szkolenia:
- Poznanie technik komunikacji opartych o specyfikę rozmówcy;
- Budowanie efektywnej komunikacji w procesie sprzedaży;
- Zdobycie wiedzy w zakresie poszczególnych etapów sprzedaży;
- Wzrost efektywności i rozwój handlowca na podstawie charakterystyki osobowościowej;
- Zwiększenie sprzedaży na podstawie osobowości Klienta;
- Zdobycie wiedzy, jak ważnym elementem w procesie sprzedaży jest przekonywanie i perswazja psychologiczna;
- Nauczenie się radzenia sobie z obiekcjami Klientów i zamykaniem sprzedaży;
- Podniesienie umiejętności związanej z asertywnością jako postawą sprzyjającą efektywności indywidualnej i grupowej.
Korzyści:
Uczestnicy szkolenia zdobędą i udoskonalą umiejętności z zakresu:
- rozwoju komunikacyjno-sprzedażowego na bazie osobowości stron;
- rozpoznawania preferencji komunikacyjnych klientów;
- sprzedaży produktów, rozwiązań w oparciu o analizę potrzeb klienta;
- przekonującej prezentacji oferty;
- prowadzenia efektywnych negocjacji sprzedażowych;
- efektywnej rozmowy z klientami reklamacyjnymi;
- realizacji stawianych celów przez efektywne zarządzanie czasem i priorytetami;
- przejawów postawy proaktywnej w pracy;
- mocnych stron jako sprzedawcy i obszarów do rozwoju;
- zasad prowadzenia komunikacji sprzedażowej gwarantującej sukces sprzedażowy;
- perswazji psychologicznej;
- znajomości narzędzi sprzyjających pozyskaniu nowych, kluczowych klientów;
- metod rozszerzenia współpracy z kluczowymi klientami;
- rozwoju postawy asertywnej u siebie i zasad komunikacji asertywnej z klientami.
Stosowane metody:
Umiejętności, które będziemy rozwijać na szkoleniu, wynikają przede wszystkim z praktyki i doświadczenia. W związku z tym szkolenie ma charakter treningowy.
Podstawowymi metodami pracy są:
- Dyskusje moderowane;
- Burza mózgów;
- Ćwiczenia rozgrzewające umysł;
- Gry symulacyjne;
- Interaktywny wykład.
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.
oto klienci, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować
![1-2.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/1-2.png)
![21.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/21.png)
![5.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/5.jpg)
![18.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/18.png)
![nowe loga klientow2](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow2.png)
![nowe loga klientow3](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow3.png)
![20.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/20.png)
![2.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/2.jpg)
![16.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/16.png)
![14.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/14.png)
![23.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/23.png)
![12.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/12.png)
![13.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/13.png)
![nowe loga klientow](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow.png)
![11.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/11.png)
![8.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/8.png)
![9.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/9.png)
![nowe loga klientow5](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow5.png)
![nowe loga klientow4](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow4.png)
![nowe loga klientow6](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow6.png)
![5-1.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/5-1.png)
![4.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/4.jpg)
![7.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/7.png)
![3.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/3.jpg)
![6-1.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/6-1.png)
![3-2.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/3-2.png)