Employee advocacy
koordynacja aktywności grupy ambasadorów firmy + pisanie postów (copywriting)
Informacje ogólne
Employee advocacy to strategia marketingowa, która opiera się na wykorzystaniu pracowników firmy jako ambasadorów marki. Polega to na koordynacji aktywności grupy pracowników, którzy w sposób naturalny i autentyczny promują firmę w sieci.
Celem employee advocacy jest zwiększenie zasięgu i zaangażowania w mediach społecznościowych, poprawa wizerunku firmy oraz budowanie więzi pomiędzy pracownikami a marką.
Koordynacja aktywności grupy ambasadorów firmy to proces zarządzania komunikacją między pracownikami a marką. Polega to na dostarczeniu odpowiednich narzędzi i materiałów, takich jak gotowe posty, grafiki czy filmy, które umożliwią pracownikom efektywną promocję firmy.
Pisanie postów to kluczowy element strategii employee advocacy. Początkowo Ambasadorzy Firmy mogą nie czuć się dość swobodnie na LinkedIn, by samodzielnie tworzyć wartościowe i angażujące treści. Dzięki naszej usłudze otrzymają raz w miesiącu gotowe materiały (tekst + ilustracja), które przyciągają uwagę potencjalnych klientów.
Skuteczność strategii employee advocacy wynika z autentyczności i zaangażowania pracowników.
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.