Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami
[EB03]
Jednym zdaniem
Jak najlepiej przekazywać informację zwrotną (feedback) w organizacji.
Opis szkolenia
Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem. Feedback może wpływać motywująco, ale jeśli nie jest przekazany w odpowiedni sposób, może być destrukcyjny.
Również autorytet przywódcy zależy w dużej mierze od sposobu, w jaki prowadzi on komunikację z ze swoim zespołem. Rozmowa przeprowadzona na podstawie zasad udzielania feedbacku pomaga menedżerom rozwijać zespół i podnosić motywację do pracy. Odpowiednio częste i profesjonalne udzielanie feedbacku przez managera buduje autorytet lidera.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie jest skierowane do:
- kadry menedżerskiej
- pracowników z dużym potencjałem rozwoju
Cele szkolenia:
- rozwój przywództwa w organizacji
- poprawa umiejętności komunikacyjnych menedżerów
- ograniczenie liczby sytuacji konfliktowych w organizacji
Korzyści:
Po szkoleniu uczestnicy zwiększą umiejętności:
- przekazywania feedbacku
- efektywnej komunikacji z zespołem
- radzenia sobie w trudnych sytuacjach komunikacyjnych z pracownikami
- zwiększania zaangażowania wśród pracowników
Stosowane metody:
- dyskusja moderowana
- warsztat udzielania informacji zwrotnej pracownikom
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.
oto klienci, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować
![1-2.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/1-2.png)
![21.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/21.png)
![5.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/5.jpg)
![18.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/18.png)
![nowe loga klientow2](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow2.png)
![nowe loga klientow3](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow3.png)
![20.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/20.png)
![2.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/2.jpg)
![16.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/16.png)
![14.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/14.png)
![23.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/23.png)
![12.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/12.png)
![13.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/13.png)
![nowe loga klientow](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow.png)
![11.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/11.png)
![8.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/8.png)
![9.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/9.png)
![nowe loga klientow5](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow5.png)
![nowe loga klientow4](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow4.png)
![nowe loga klientow6](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow6.png)
![5-1.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/5-1.png)
![4.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/4.jpg)
![7.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/7.png)
![3.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/3.jpg)
![6-1.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/6-1.png)
![3-2.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/3-2.png)