Jak tworzyć teksty przekonujące do zakupu [SB02]
Jednym zdaniem
Tworzenie tekstów przekonujących do zakupu jest elementem sztuki sprzedaży.
Opis szkolenia
Szkolenie „Jak tworzyć teksty przekonujące do zakupu” poświęcone jest korzyściom, które rozmówca uzyska, za pomocą pozytywnych i mocnych słów, odnoszących się do rezultatów, a nie do samego produktu czy oferty.
Tworzenie tekstów przekonujących do zakupu jest elementem sztuki sprzedaży. Polega na używaniu pozytywnie kojarzących się słów i sformułowań przez handlowca, które w odpowiedni sposób działają na klientów i stymulują ich wyobraźnię.
Taki język pomaga nie tylko sfinalizować transakcję, ale zbudować również pozytywne relacje z klientami.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie skierowane jest do:
- Osób odpowiedzialnych za tworzenie treści w internecie, a zwłaszcza mailingów sprzedażowych
- Osób pracujące w sprzedaży;
- Kierowników działów sprzedaży;
- Osób kontaktujące się z klientem, podwykonawcą.
Cele szkolenia:
- Tworzenie skutecznych tekstów przekładające się na wskaźniki biznesowe;
- Nabycie umiejętności wpływania na decyzję klienta;
- Wzrost skuteczności zamykanych spraw;
- Wzrost efektywności sprzedaży.
Korzyści:
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
- Jak budować opisy, które działają na emocje klienta i skłaniają go do podjęcia decyzji zakupowej;
- Które „magiczne” słowa działają, aby wzbudzać potrzebę w kliencie i w jaki sposób ich skutecznie używać;
- W jaki sposób formułować proste zdania, które utwierdzą klienta, że nasza oferta jest odpowiedzią na jego oczekiwania;
- W jaki sposób tworzyć korespondencję według zasady cecha – zaleta – korzyść;
- W jaki sposób przekazać najważniejsze wartości i informacje, aby klient na etapie decyzji kierował się wyobraźnią;
- Jak formułować realne obietnice i nie nadwyrężać zaufania klienta w przyszłości;
- W jaki sposób unikać błędów związanych z brakiem spójności komunikatów;
- W jaki sposób sporządzić ofertę zawierając w niej elementy storytellingowe, aby wywołać określone emocje u odbiorców;
- Jaki są skuteczne schematy storytellingowe w służbie perswazji narracyjnej, które angażują klientów;
- Jak wykorzystać dwuznaczność treści, by zachęcić odbiorcę do zapoznania się z przekazem reklamowym i skłonić do zakupu.
Stosowane metody:
Podstawowymi metodami pracy są:
- Dyskusje moderowane;
- Burza mózgów;
- Ćwiczenia i gry symulacyjne;
- Interaktywny wykład.
Informacje organizacyjne
Liczebność grupy: 6-15.
Liczba godzin i dni dydaktycznych: 15 godzin przez 2 dni.