Jednym zdaniem


Usługa budowy wizerunku osobistego i firmowego na LinkedIn.

 

Opis

 

Największe organizacje światowe i polskie (np. PKN Orlen S.A., Tesla) odchodzą od tradycyjnych kanałów komunikacyjnych na rzecz rzecznictwa pracowników.

Jest to spowodowane eksplozją mediów społecznościowych (SoMe) w ostatnich latach i tym samym stopniową migracją miejsca, w którym powstają zainteresowania: produktami, usługami, markami, firmami. To obecnie najlepsze miejsce do wpływu na opinie.

Wymaga to jednak, żeby poszczególne osoby zaczęły myśleć o swoich działaniach jak o wydawaniu swojego miniczasopisma.

LinkedIn, jest unikalnym portalem biznesowym, który adresuje wiele uciążliwych problemów firmy pozornie niezwiązanych z mediami społecznościowymi (np. podwyższona fluktuacja, koszty rekrutacji, kryzysy wizerunkowe). Pozwala całkowicie uniezależnić się od tradycyjnych mediów, redakcji i dziennikarzy.

Nasze szkolenie pozwoli uczestnikom na stopniowe, bezstresowe i całkowicie kontrolowane wejście w świat LinkedIn.

Dzięki odpowiedniemu szkoleniu, wdrożeniu i koordynacji działań nasi klienci docierają ze swoimi materiałami do tysięcy profesjonalistów w Polsce.

(Rekordowy post uczestnika osiągnął zasięg ponad 150 tysięcy wyświetleń (maj 2020 r.) – ten case jest omawiany na szkoleniu.)

 

 

Projekt wdrożenia Employee Advocacy

 

ETAP I - Przygotowanie
 

Spotkanie z osobami odpowiedzialnymi za strategię firmy (szefowie działów, Zarząd). Prezentacja korzyści i metodyki programu oraz ustalenie celów działania (0,5-1h). 

 

Po zakończeniu tego etapu następuje wyłonienie Grupy Ambasadorów – złożonej z ochotników.
 

ETAP III - Działanie
 

Koordynacja działań uczestników Grupy Ambasadorów:

  • planowanie kalendarza działań (min, 1 post miesięcznie na osobę),
  • pisanie gotowych postów (ghostwriting) lub korekta tekstów napisanych samo­dzielnie,
    (Post na LinkedIn ma (obecnie) limit 1300 znaków (wlącznie ze spacjami i hashtagami), materiał video do 5 minut.)
  • dostarczanie wysokiej jakości materiałów graficznych – ilustracji/video unikal­nych dla każdego postu, w oparciu o wysokiej jakości zdjęcia stokowe,
  • opieka nad publikowanymi materiałami (pomoc w opublikowaniu postu, praca nad maksymalizacją zasięgu, reagowanie i odpowiadanie na komentarze, reagowanie kryzysowe (hejterzy, wandalizmy, skargi klientów itp.).

Comiesięczne podsumowanie zasięgów poszczególnych uczestników i rewizja składu Grupy Ambasadorów.

 

ETAP II - Szkolenie
 

Szkolenie „Budowanie wizerunku na LinkedIn” – stacjonarne (3h) lub webinarium (2h) agenda poniżej. Audyt profilów LinkedIn dla uczestników szkolenia. Krótkie sesje indywidualne (wideokonsultacje online) 15 min./osobę podczas których:

  • omówimy wyniki indywidualnego audytu profilu i aktywności,
  • zaproponujemy dalsze działania,

odpowiemy na pytania i wątpliwości. Sesja mentoringu grupowego (online, 1h)

  • powtórzenie materiału,
  • wyjaśnienie pytań,
  • rozszerzenie o dodatkowe wiadomości.

 

 

Szkolenie „Budowanie wizerunku na LinkedIn”

 

  • LinkedIn i jego rola w biznesie.
    • po co być obecnym w Social Media?
    • obawy i zastrzeżenia związane z obecnością w mediach (społecznościowych)
    • paradoksy LinkedIn
  • Możliwości biznesowe LinkedIn
    • jak zaplanować swoją obecność na LinkedInie,
    • jak mądrze dobrać cele działań i oszacować grupy docelowe,
    • jak stworzyć profesjonalny profil osobowy,
    • jak budować swoją markę osobistą (personal branding).
  • Nawiązywanie wartościowych relacji
    • jak budować swoją społeczność,
    • jak generować leady na LinkedInie,
    • jak nie zachowywać się na LinkedIn.
  • Tworzenie i dystrybucja angażujących treści
    • jak przełamać swoją nieśmiałość do pisania,
    • jak pisać komentarze,
    • jak udostępniać materiały,
    • jak pisać posty,
  • Q&A i Podsumowanie.

 

Po zakończeniu szkolenia uczestnik powinien:

 

  • umieć stworzyć profesjonalny profil z rankingiem najwyższy
  • swobodnie i bezstresowo pracować w LinkedIn,
  • rozumieć mechanizmy działania LinkedIn, a zwłaszcza algorytm promocji treści,
  • potrafić zdefiniować swoje indywidualne cele związane z aktywnością w LinkedIn,
  • samodzielnie generować treści wysokiej jakości,
  • umieć budować wizerunek siebie jako eksperta.

 

Informacje organizacyjne

 

Usługa realizowana będzie w okresie uzgodnionym z Zamawiającym, w systemie wideokonferencji (Zoom, Hangouts, Teams, Clickmeeting itp.).

LinkedIn - Employee Advocacy

LinkedIn nie jest już tylko CV online.
To Twoja cyfrowa reputacja.

~Jill Rowley

  1. pl
  2. en

>>emoji<<

© Copyright 2018 Kordo Marcin Babiak.
    Wszystkie prawa zastrzeżone.

Administratorem danych osobowych jest Kordo Marcin Babiak z siedzibą przy ul. Topolowej 6, 05-504 Korzeniówka. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji szkoleń (w przypadku uzyskania ich na potrzeby szkolenia) oraz marketingu usług Kordo Marcin Babiak (w przypadku uzyskania ich poprzez formularz kontaktowy w tej witrynie internetowej). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich usunięcia oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym podmiotom.

Polityka prywatności dostępna jest tutaj.

Skontaktuj się z nami

  1. pl
  2. en