Motywowanie i wywieranie wpływu

[MA04]

Jednym zdaniem

Jak stosować techniki motywowania, wywierania wpływu, argumentacji i perswazji.

Opis szkolenia

rening stosowania technik motywowania, wywierania wpływu i perswazji – budowania siły i autorytetu w relacjach z innymi ludźmi: klientami, podwładnymi, współpracownikami, przełożonymi.

Czy zdarza Ci się, że chciałbyś, by inni częściej zgadzali się z Tobą, popierali Twoje pomysły i postępowali, tak jak Tego oczekujesz?

Czy masz czasem wrażenie, że zbyt łatwo pozwalasz innym mówić Ci co i jak masz robić?

Warto poznać i przyswoić umiejętność stosowania różnych technik wywierania wpływu i perswazji.

Ponieważ metody wywierania wpływu wiążą się z możliwościami ich wykorzystywania w sposób manipulacyjny, podczas szkolenia będziemy nieustannie zwracać uwagę na aspekt etyczny i długofalowe konsekwencje podejmowanych decyzji.

Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia

Szkolenie jest skierowane do:

  • menedżerów którzy chcą zwiększyć umiejętności motywowania i wywierania wpływu,

  • osób pracujących w sprzedaży, w obsłudze klienta, w zakupach itp., które na co dzień kontaktują się z klientami,

  • osób narażonych na manipulacje i silny wpływ ze strony otoczenia.

 

Cele szkolenia:

  • rozwinięcie umiejętności wywierania wpływu w rozmowie z klientami, podwładnymi i współpracownikami,

  • poprawa jakości komunikacji w firmie, przeniesienie jej ciężaru z emocji na argumenty,

  • zmniejszenie liczby negatywnych konfliktów,

  • zwiększenie motywacji pracowników,

  • podniesienie marży i innych warunków negocjowanych przez

    handlowców.

Korzyści:

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • potrafili etycznie wywierać wpływ i perswazję.

  • mieli wyższe umiejętności w zakresie wywierania wpływu,

    asertywności, komunikacji i motywowania podwładnych.

  • znali swoje słabe i mocne strony w tym obszarze,

  • potrafili używać narzędzi perswazji w zależności od sytuacji,

  • rozumieli metodykę tworzenia skutecznych systemów motywacyjnych,

    odpornych na patologie,

  • potrafili lepiej reagować na niekonstruktywną krytykę i zarzuty

    wyrażane publicznie,

  • potrafili wzmacniać swój autorytet i pewność siebie,

  • znali metody przeciwdziałania manipulacji.

Stosowane metody:

  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe,

  • dyskusje moderowane.

 

Informacje organizacyjne

Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00

Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.

oto klienci, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować