Motywowanie i wywieranie wpływu
[MA04]
Jednym zdaniem
Jak stosować techniki motywowania, wywierania wpływu, argumentacji i perswazji.
Opis szkolenia
rening stosowania technik motywowania, wywierania wpływu i perswazji – budowania siły i autorytetu w relacjach z innymi ludźmi: klientami, podwładnymi, współpracownikami, przełożonymi.
Czy zdarza Ci się, że chciałbyś, by inni częściej zgadzali się z Tobą, popierali Twoje pomysły i postępowali, tak jak Tego oczekujesz?
Czy masz czasem wrażenie, że zbyt łatwo pozwalasz innym mówić Ci co i jak masz robić?
Warto poznać i przyswoić umiejętność stosowania różnych technik wywierania wpływu i perswazji.
Ponieważ metody wywierania wpływu wiążą się z możliwościami ich wykorzystywania w sposób manipulacyjny, podczas szkolenia będziemy nieustannie zwracać uwagę na aspekt etyczny i długofalowe konsekwencje podejmowanych decyzji.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie jest skierowane do:
menedżerów którzy chcą zwiększyć umiejętności motywowania i wywierania wpływu,
osób pracujących w sprzedaży, w obsłudze klienta, w zakupach itp., które na co dzień kontaktują się z klientami,
osób narażonych na manipulacje i silny wpływ ze strony otoczenia.
Cele szkolenia:
rozwinięcie umiejętności wywierania wpływu w rozmowie z klientami, podwładnymi i współpracownikami,
poprawa jakości komunikacji w firmie, przeniesienie jej ciężaru z emocji na argumenty,
zmniejszenie liczby negatywnych konfliktów,
zwiększenie motywacji pracowników,
podniesienie marży i innych warunków negocjowanych przez
handlowców.
Korzyści:
Po szkoleniu uczestnicy będą:
potrafili etycznie wywierać wpływ i perswazję.
mieli wyższe umiejętności w zakresie wywierania wpływu,
asertywności, komunikacji i motywowania podwładnych.
znali swoje słabe i mocne strony w tym obszarze,
potrafili używać narzędzi perswazji w zależności od sytuacji,
rozumieli metodykę tworzenia skutecznych systemów motywacyjnych,
odpornych na patologie,
potrafili lepiej reagować na niekonstruktywną krytykę i zarzuty
wyrażane publicznie,
potrafili wzmacniać swój autorytet i pewność siebie,
znali metody przeciwdziałania manipulacji.
Stosowane metody:
ćwiczenia indywidualne i zespołowe,
dyskusje moderowane.
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.
oto klienci, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować
![1-2.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/1-2.png)
![21.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/21.png)
![5.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/5.jpg)
![18.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/18.png)
![nowe loga klientow2](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow2.png)
![nowe loga klientow3](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow3.png)
![20.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/20.png)
![2.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/2.jpg)
![16.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/16.png)
![14.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/14.png)
![23.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/23.png)
![12.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/12.png)
![13.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/13.png)
![nowe loga klientow](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow.png)
![11.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/11.png)
![8.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/8.png)
![9.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/9.png)
![nowe loga klientow5](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow5.png)
![nowe loga klientow4](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow4.png)
![nowe loga klientow6](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow6.png)
![5-1.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/5-1.png)
![4.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/4.jpg)
![7.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/7.png)
![3.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/3.jpg)
![6-1.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/6-1.png)
![3-2.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/3-2.png)