Negocjacje biznesowe - poziom podstawowy [SA01]
Intensywne szkolenie po którym uczestnicy spojrzą na siebie jako na świadomych siebie, skutecznych i godnych zaufania partnerów biznesowych.
Opis szkolenia
Negocjacje są niewątpliwie kluczową umiejętnością w relacjach biznesowych. Uczestnicy znajdą w szkoleniu nie tylko arsenał technik negocjacyjnych ale również metody pracy negocjatora oraz zasady rządzące poszukiwaniem rozwiązań sprzecznych interesów.
Szkolenie wyjaśni jak osiągnąć możliwie najlepszy wynik negocjacji przy zachowaniu dobrych relacji z Klientem. Uczestnicy szkolenia poznają techniki pozwalające wpływać na proces negocjacji i uzyskać sukces zarówno na poziomie finansowym jak i relacyjnym.
Szkolenie z negocjacji, to również szereg praktycznych ćwiczeń, uświadamiających uczestnikom siłę i błyskawiczną skuteczność poznanych zasad teoretycznych.
Ćwiczenia negocjacyjne zostały przygotowane na bazie rzeczywistych sytuacji handlowych z Polski.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie jest skierowane do:
• menedżerów zarządzających sprzedażą
• handlowców i kupców
• pracowników różnych specjalizacji i szczebli negocjujących z klientem zewnętrznym lub wewnętrznym
Szkolenie jest skierowane do:
• menedżerów zarządzających sprzedażą
• handlowców i kupców
• pracowników różnych specjalizacji i szczebli negocjujących z klientem zewnętrznym lub wewnętrznym
Cele szkolenia:
• zwiększenie rentowności sprzedaży poprzez poprawę ustalanych warunków i optymalizację czasu trwania negocjacji
• wzmocnienie strategicznych relacji win/win z dostawcami, klientami itd.
• zwiększenie satysfakcji pracowników dzięki ich większej skuteczności w negocjacjach
• rozwój wiedzy i umiejętności stosowania różnorodnych narzędzi negocjacyjnych (od etapu przygotowania po zakończenie negocjacji)
Korzyści:
Po szkoleniu uczestnicy:
• będą lepiej rozumieć proces negocjacji,
• będą potrafili określać cele negocjacyjne i diagnozować potrzeby stron w negocjacjach,
• będą budować lepszą atmosferę podczas negocjacji, sprzyjającą porozumieniu i satysfakcji obu stron,
• będą rozpoznawać popularne triki negocjacyjne,
• pogłębią wiedzę z zakresu psychologicznych aspektów sprzedaży, negocjacji, mediacji,
Stosowane metody:
gry negocjacyjne, ćwiczenia ról negocjacyjnych, dyskusja moderowana
Gry negocjacyjne zostały przygotowane na bazie rzeczywistych sytuacji handlowych z Polski (np. negocjacje handlowca producenta z kupcem dużej sieci handlowej).
Informacje organizacyjne
- Liczebność grupy: 6-14
- Liczba godzin i dni dydaktycznych: 16 godzin przez 2 dni