Nasz zespół

Prowadzimy szkolenia z umiejętności miękkich, zarządzania ludźmi, budowania zespołów, efektywnej komunikacji, technik sprzedaży. Prowadzimy również indywidualne szkolenia mentoringowe, przygotowując do roli managera lub doradzając obecnym managerom w bieżącej pracy i dalszym rozwoju.

Konstruując szkolenia opieramy się o wiedzę i doświadczenie trenerów oraz podpieramy przykładami z rzeczywistych sytuacji z Polski.

Specjalizujemy się w szkoleniach:

  • dla kadry kierowniczej
  • dla pracowników sprzedaży
  • z umiejętności interpersonalnych
  • z obsługi programów komputerowych

Nasz zespół składa się z trenerów mających wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie praktyczne. To doświadczenie praktyczne — zwłaszcza z zakresu zarządzania czy sprzedaży — pozwala nam szybko zbudować doskonały kontakt z uczestnikami.

Znajomość różnych branż (ITC, FMCG, HoReCa, Retail itd.) pozwala nam odnieść się do potrzeb Klientów w sposób dopasowany do ich specyfiki.

Usługi edukacyjne projektujemy w oparciu o rzeczywiste potrzeby i problemy Klientów – zawsze przed rozpoczęciem szkolenia spotykamy się i poznajemy jaki problem chce rozwiązać nasz Klient. Dzięki temu szkolenia trafiają dokładnie w sedno potrzeb, są ciekawe i przykuwają uwagę uczestników od pierwszej minuty aż do końca.

 

Kładziemy duży nacisk na zaangażowanie słuchaczy. Staramy się, aby wiedza była przekazywana w sposób interesujący dla odbiorcy. Dlatego stosujemy dyskusję moderowaną, podajemy przykłady z doświadczenia biznesowego, bardzo często także przykłady z życia danej organizacji, z której pochodzą uczestnicy szkolenia.

Magdalena Błądek - coach


Magda jest ekspertką branży nieruchomości komercyjnych z 15-letnim doświadczeniem zawodowym w tym obszarze. Szczególnie interesuje ją rozwój osobisty i praca z młodymi managerami i specjalistami.
Jest mentorem i coachem oraz członkinią prestiżowych organizacji RICS i CCIM.
Jako wieloletnia zawodniczka drużyny piłki siatkowej kobiet stawia na budowanie zespołów i siłę współpracy.

Marcin Kalkhoff - mentor

Ekspert z obszaru marketingu, strategicznego kreowania i zarządzania marką. Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim i SWPS. Twórca i Partner marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, współtwórca Klubu Strategów Marketingu oraz współautor książki „Po prostu strategia. Instrukcja budowy i obsługi silnej marki”. Współpracuje z firmami z wielu sektorów: internet i media, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, telekomunikacja, opieka zdrowotna. Tworzył strategie marek i komunikacji, m.in.: dla Medicover, Ramy, Knorra, Absolut Vodka, Bakallandu, Jacka Daniel’sa, Chipity, Ibupromu, Tchibo, czy Tymbarku.
Jego wykształcenie techniczne oraz humanistyczne doświadczenie pozwalają połączyć digitalowe aktywności marki z psychologiczną perswazyjnością komunikacji.
Posiada doświadczenie w zarządzaniu i motywowaniu zespołów projektowych i stałych.
Rozumie i potrafi wykorzystać na korzyść marki zjawiska społeczne i gospodarcze.

Witold Kulczycki - mentor

Jest coachem i mentorem z 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu polskimi firmami i międzynarodowymi korporacjami (na pozycjach CFO, COO, CEO) oraz w rozwoju managerów średniego i wysokiego szczebla.
Specjalizuje się we wspieraniu managerów i przedsiębiorców w osiąganiu ich celów biznesowych, kierowaniu ludźmi, budowaniu kultury organizacyjnej opartej na wartościach. Pomaga im w przeprowadzaniu zespołów przez zmiany, w pracy z trudnymi charakterami i rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych. Wspomaga osoby z wypaleniem zawodowym, obniżoną motywacją, niepewne co do kierunku dalszego rozwoju kariery.
W swojej pracy mentoringowej czerpie z własnych doświadczeń, kryzysów i pytań, na które sam szukał odpowiedzi, kiedy przez ponad dwie dekady brał udział w budowaniu ramienia finansowego Mercedes-Benz w Polsce — od zera do miliardowych obrotów. W 2018 roku, dzięki głosom pracowników sukcesy finansowe firm, którymi zarządzał, zostały ukoronowane 1. miejscem w polskim rankingu Great Place to Work.
W 2018 roku odszedł ze świata korporacji, żeby realizować swoją misję i wspierać top managerów w osiąganiu ich celów zawodowych i osobistych, pomagać im zrozumieć innych, ale również, a może przede wszystkim, siebie.

Mariusz Kunda - mentor

Prawnik, MBA. Podyplomowe studia marketingu.
Zrealizował procesy restrukturyzacji i optymalizacji w Bakalland, Praxair, Agros Fortuna, Pliva, czy Mieszko. Zarządzał rekonstrukcją przedsiębiorstw «po-państwowych» oraz integracją operacyjną w wyniku fuzji kapitałowych. Był członkiem Rady Nadzorczej funduszu MCI S.A.
Zarządzał zmian Projektował procesy i systemy zarządzania organizacjami, dokonywał wdrożeń i re-engineeringu. Specjalizacja: restrukturyzacje, budowanie procesów i struktur, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzanie zmianą. Fan systemów zarządzania wynikami (np. OKR) i twórca aplikacji HCM.

Maciej Trybulec - mentor

Maciej jest praktykiem biznesu. Przez ponad 27 lat pracował na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach farmaceutycznych, a przez blisko 8 lat był prezesem Sanofi Pasteur, w tym przez 2 lata również odpowiedzialnym za Ukrainę.
Do jego szczególnych zainteresowań należy rozwijanie umiejętności przywódczych, które sprawdzają się w czasach „permanentnej zmiany», w jakiej się obecnie znajdujemy. Wprowadzony przez niego styl zarządzania przynosił wyjątkowe efekty biznesowe.
Ponadto Maciej posiada ponad 25-letnie doświadczenie wprowadzeniu inspirujących wystąpień i prezentacji biznesowych w trakcie swojej wieloletniej kariery zawodowej.
Od wielu lat jest trenerem i mentorem, w tych dziedzinach, dla polskich i zagranicznych menedżerów z 17 krajów Europy.

Prowadzimy szkolenia na terenie całej Polski (głównie w Warszawie).

Dane firmy — właściciela marki

«Kordo Edukacja»:

Kordo Marcin Babiak

ul.Topolowa 6

05-504 Korzeniówka 

NIP: 955-106-92-97

REGON: 811793613

Numer VAT: PL 9551069297

Rachunek bankowy:
12 2530 0008 2068 1048 5230 0001