Planowanie sprzedaży [SB07]
Jednym zdaniem
Szkolenie na którym nauczysz się lepiej planować to, co wydarzy się w sprzedaży.
Opis szkolenia
Planowanie sprzedaży to proces opracowywania celów sprzedażowych i konkretny plan ich osiągnięcia. Planowanie sprzedaży odnosi się do zarządzania sprzedażą, które służy do planowania roku lub kwartału dla zespołu sprzedaży.
Szkolenie „Planowanie Sprzedaży” ma na celu przedstawienie sposobów i metod profesjonalnego planowania sprzedaży.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie skierowane jest do:
- Menedżerów zajmujący się sprzedażą bądź uzgodnieniami z Klientami
- Wszystkich pracowników sił sprzedaży
Cele szkolenia:
- Celem szkolenia jest przekazanie jego uczestnikom wiedzy na temat narzędzi i metod planowania sprzedaży, w sposób umożliwiający im realizację przyjętej w organizacji strategii w zakresie obrotów, marży, zysku, struktury portfela klientów, rynków, produktów i kanałów sprzedaży.
Korzyści:
Uczestnicy szkolenia:
- Nauczą się, w jaki sposób określić strukturę przychodów – które produkty są najważniejsze dla firmy i dlaczego;
- Poznają, jaka wartość stanowią dla klientów oferowane produkty;
- Poznają, jakie potrzeby mają nasi klienci i jaki mają profil;
- Nauczą się, oszacowania wielkości segmentów rynku;
- Poznają narzędzia do planowania sprzedaży w tym analizę w oparciu o 5 sił Portera;
- Nauczą się, w jaki sposób zidentyfikować kluczowe czynniki mających wpływ na sprzedaż;
- Naucz się, dokonywać analizy dopasowania kanałów sprzedaży i komunikacji do segmentów rynku;
- Poznają wpływ strategii na planowanie sprzedaży.
Stosowane metody:
Podstawowymi metodami wykorzystywanymi na szkoleniu są:
- Dyskusje moderowane;
- Burza mózgów;
- Gry symulacyjne;
- Interaktywny wykład.
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.