PODSTAWY SPRZEDAŻY

tradycyjnej i cyfrowej  [SE02]

Jednym zdaniem

Kompleksowe szkolenie, na którym uczestnicy poznają podstawy skutecznej sprzedaży i właściwej obsługi klienta, które wykorzystają w handlu tradycyjnym oraz internetowym.

Opis szkolenia

Sprzedaż stanowi podstawę działań i rozwoju większości firm. Miarą sukcesu sprzedaży jest nie tylko sprzedany w dobrej cenie produkt, ale również poziom zadowolenia klienta i jego chęć do ponownych zakupów w naszym sklepie czy punkcie usługowym.

Szkolenie szczegółowo omawia podstawowe techniki sprzedażowe, zwracając uwagę na różne potrzeby i zachowania klientów — np. klienci z pokolenia X cenią sobie zupełnie inne aspekty i zachowania niż klienci z pokolenia Z. 

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak umieć rozpoznać te potrzeby klienta, a także jak powinna wyglądać jego właściwa obsługa w sklepie, zarówno tym tradycyjnym, jak i internetowym.

Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia

Szkolenie skierowane jest do:

  • pracowników sklepów i punktów usługowych;
  • pracowników sklepów internetowych;
  • osób mających bezpośredni kontakt z klientem np. w hotelu.

Cele szkolenia:

  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy w oczach klientów oraz zbudowanie ich zaufania do marki i produktów/usług oferowanych przez sklep/firmę;
  • Poprawa jakości i standardów obsługi klientów;
  • Wzrost pewności siebie pracowników sprzedaży oraz rozwinięcie ich zdolności do efektywnej komunikacji i rozwiązywania problemów klientów;
  • Zwiększenie sprzedaży poprzez skuteczniejszą identyfikację potrzeb klientów i dostosowanie oferty;
  • Właściwe zarządzanie zwrotami i negatywnymi opiniami;
  • Nauka korzystania z nowych narzędzi i technologii, które mogą pomóc w doskonaleniu procesów biznesowych i obsługi klientów.

Korzyści:

Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą umiejętności takie jak: 

  • Zdolność rozpoznania typu klienta oraz jego potrzeb;
  • Umiejętność właściwego przedstawienia produktu klientowi i zamknięcia sprzedaży;
  • Pozytywne i otwarte komunikowanie się z klientem;
  • Techniki sprzedażowe pozwalające na zwiększenie sprzedaży i tworzenie dobrej relacji z klientem;
  • Znajomość specyfiki sprzedaży w sklepie internetowym oraz mediach społecznościowych;
  • Asertywność, umiejętność rzeczowego odpowiadania na opinie (negatywne i pozytywne). 

Stosowane metody:

  • ćwiczenia praktyczne,
  • odgrywanie scenek,
  • omawianie konkretnych przykładów,
  • dyskusja moderowana.

Informacje organizacyjne

Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00

Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.

oto klienci, z którymi miałem przyjemność współpracować