PODSTAWY SPRZEDAŻY
tradycyjnej i cyfrowej [SE02]
Jednym zdaniem
Kompleksowe szkolenie, na którym uczestnicy poznają podstawy skutecznej sprzedaży i właściwej obsługi klienta, które wykorzystają w handlu tradycyjnym oraz internetowym.
Opis szkolenia
Sprzedaż stanowi podstawę działań i rozwoju większości firm. Miarą sukcesu sprzedaży jest nie tylko sprzedany w dobrej cenie produkt, ale również poziom zadowolenia klienta i jego chęć do ponownych zakupów w naszym sklepie czy punkcie usługowym.
Szkolenie szczegółowo omawia podstawowe techniki sprzedażowe, zwracając uwagę na różne potrzeby i zachowania klientów — np. klienci z pokolenia X cenią sobie zupełnie inne aspekty i zachowania niż klienci z pokolenia Z.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak umieć rozpoznać te potrzeby klienta, a także jak powinna wyglądać jego właściwa obsługa w sklepie, zarówno tym tradycyjnym, jak i internetowym.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie skierowane jest do:
- pracowników sklepów i punktów usługowych;
- pracowników sklepów internetowych;
- osób mających bezpośredni kontakt z klientem np. w hotelu.
Cele szkolenia:
- Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy w oczach klientów oraz zbudowanie ich zaufania do marki i produktów/usług oferowanych przez sklep/firmę;
- Poprawa jakości i standardów obsługi klientów;
- Wzrost pewności siebie pracowników sprzedaży oraz rozwinięcie ich zdolności do efektywnej komunikacji i rozwiązywania problemów klientów;
- Zwiększenie sprzedaży poprzez skuteczniejszą identyfikację potrzeb klientów i dostosowanie oferty;
- Właściwe zarządzanie zwrotami i negatywnymi opiniami;
- Nauka korzystania z nowych narzędzi i technologii, które mogą pomóc w doskonaleniu procesów biznesowych i obsługi klientów.
Korzyści:
Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą umiejętności takie jak:
- Zdolność rozpoznania typu klienta oraz jego potrzeb;
- Umiejętność właściwego przedstawienia produktu klientowi i zamknięcia sprzedaży;
- Pozytywne i otwarte komunikowanie się z klientem;
- Techniki sprzedażowe pozwalające na zwiększenie sprzedaży i tworzenie dobrej relacji z klientem;
- Znajomość specyfiki sprzedaży w sklepie internetowym oraz mediach społecznościowych;
- Asertywność, umiejętność rzeczowego odpowiadania na opinie (negatywne i pozytywne).
Stosowane metody:
- ćwiczenia praktyczne,
- odgrywanie scenek,
- omawianie konkretnych przykładów,
- dyskusja moderowana.
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.
oto klienci, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować
![1-2.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/1-2.png)
![21.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/21.png)
![5.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/5.jpg)
![18.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/18.png)
![nowe loga klientow2](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow2.png)
![nowe loga klientow3](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow3.png)
![20.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/20.png)
![2.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/2.jpg)
![16.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/16.png)
![14.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/14.png)
![23.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/23.png)
![12.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/12.png)
![13.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/13.png)
![nowe loga klientow](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow.png)
![11.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/11.png)
![8.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/8.png)
![9.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/9.png)
![nowe loga klientow5](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow5.png)
![nowe loga klientow4](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow4.png)
![nowe loga klientow6](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow6.png)
![5-1.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/5-1.png)
![4.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/4.jpg)
![7.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/7.png)
![3.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/3.jpg)
![6-1.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/6-1.png)
![3-2.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/3-2.png)