Profesjonalna współpraca z trudnym klientem biznesowym [SB04]
Jednym zdaniem
Szkolenie z zasad współpracy z trudnymi klientami B2B.
Opis szkolenia
Oczekiwania i potrzeby klientów ulegają ciągłym zmianom. Aby dostosować się do tych potrzeb osoby zarządzające sprzedażą poszukują nieustannie odpowiedzi na pytania: „czego tak naprawdę chcą moi klienci?”
Jedną z najważniejszych potrzeb klienta jest dobry kontakt z handlowcem. Istotne jest to, jak się zachowuje, co mówi, czy jest skuteczny w rozwiązywaniu problemów.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
Czym jest obecnie wysoka jakość i jakie są najwyższe standardy współpracy z klientami?
Jakie są zasady współpracy z dużym (strategicznym) klientem?
Jak sterować własnym nastawieniem i budować dobrą komunikację z
klientem?
Jak bezpiecznie i skutecznie komunikować się z trudnym klientem?
Jak powinna przebiegać komunikacja w sytuacji konfliktowej z
klientem?
Jakie są typy klientów w kontekście trudniejszych zachowań?
Jak asertywność może pomóc we współpracy z trudnym klientem?
Uczestnicy przećwiczą (symulacja rozmowy biznesowej) rozmowy z klientami. Celem będzie osiągnięcie założonych ceków przy jednoczesnym zachowaniu możliwie jak najlepszych relacji.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
zwiększenie sprzedaży
umocnienie relacji z klientami firmy
przeciwdziałanie utracie klientów
zmniejszenie stresu w pracy wśród pracowników współpracujących z
klientami
Cele szkolenia:
zwiększenie sprzedaży
umocnienie relacji z klientami firmy
przeciwdziałanie utracie klientów
zmniejszenie stresu w pracy wśród pracowników współpracujących z
klientami
Korzyści:
Po szkoleniu uczestnicy zwiększą umiejętności:
dopasowania rozmowy do typu klienta
radzenia sobie z klientem w sytuacjach konfliktowych
radzenia sobie ze stresem podczas trudnej rozmowy z klientem
reagowania na zarzuty ze strony klienta
kontrolowania zachowań, wywołujących negatywne emocje u klientów
asertywnego komunikowania
Stosowane metody:
- dyskusja moderowana
- symulacje spotkań i nietypowych sytuacji
- dgrywanie scenariuszy
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.