Profesjonalna współpraca z trudnym klientem biznesowym [SB04]

Jednym zdaniem

Szkolenie z zasad współpracy z trudnymi klientami B2B.

Opis szkolenia

Oczekiwania i potrzeby klientów ulegają ciągłym zmianom. Aby dostosować się do tych potrzeb osoby zarządzające sprzedażą poszukują nieustannie odpowiedzi na pytania: „czego tak naprawdę chcą moi klienci?”

Jedną z najważniejszych potrzeb klienta jest dobry kontakt z handlowcem. Istotne jest to, jak się zachowuje, co mówi, czy jest skuteczny w rozwiązywaniu problemów.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:

  • Czym jest obecnie wysoka jakość i jakie są najwyższe standardy współpracy z klientami?

  • Jakie są zasady współpracy z dużym (strategicznym) klientem?

  • Jak sterować własnym nastawieniem i budować dobrą komunikację z

    klientem?

  • Jak bezpiecznie i skutecznie komunikować się z trudnym klientem?

  • Jak powinna przebiegać komunikacja w sytuacji konfliktowej z

    klientem?

  • Jakie są typy klientów w kontekście trudniejszych zachowań?

  • Jak asertywność może pomóc we współpracy z trudnym klientem?

Uczestnicy przećwiczą (symulacja rozmowy biznesowej) rozmowy z klientami. Celem będzie osiągnięcie założonych ceków przy jednoczesnym zachowaniu możliwie jak najlepszych relacji.

Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia

  • zwiększenie sprzedaży

  • umocnienie relacji z klientami firmy

  • przeciwdziałanie utracie klientów

  • zmniejszenie stresu w pracy wśród pracowników współpracujących z

    klientami

Cele szkolenia:

  • zwiększenie sprzedaży

  • umocnienie relacji z klientami firmy

  • przeciwdziałanie utracie klientów

  • zmniejszenie stresu w pracy wśród pracowników współpracujących z

    klientami

Korzyści:

Po szkoleniu uczestnicy zwiększą umiejętności:

  • dopasowania rozmowy do typu klienta

  • radzenia sobie z klientem w sytuacjach konfliktowych

  • radzenia sobie ze stresem podczas trudnej rozmowy z klientem

  • reagowania na zarzuty ze strony klienta

  • kontrolowania zachowań, wywołujących negatywne emocje u klientów

  • asertywnego komunikowania

Stosowane metody:

  • dyskusja moderowana
  • symulacje spotkań i nietypowych sytuacji
  • dgrywanie scenariuszy

Informacje organizacyjne

Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00

Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.