Zarządzanie własnym czasem
[EA02]
Jednym zdaniem
Pokazujemy skuteczne i oparte o szacunek praktyki porozumiewania się w różnych sytuacjach w firmie.
Opis szkolenia
Komunikacja w firmie jest jednym z głównych składników tzw. kultury organizacyjnej. To jak zazwyczaj komunikujemy się w organizacji, jak rozwiązujemy problemy i jak załatwiamy sprawy ma niebagatelny wpływ na jakość miejsca pracy i może decydować o przewadze konkurencyjnej firmy na rynku pracy.
Dlatego szkolenie z umiejętności dobrych metod komunikacyjnych jest tak ważne i tak popularne.
Uczestnicy poznają podstawowe zasady efektywnej komunikacji, zasady budowanie kultury dobrej komunikacji w organizacji.
Dowiedzą się jak angażować innych do współpracy, gdy nie mogą wydać polecenia oraz jak radzić sobie z presją, przerywaniem, manipulacjami,
Podczas szkolenia omówimy zasady prowadzenie efektywnych spotkań wewnętrznych.
Uczestnicy poznają również swój styl komunikacyjny a następnie wezmą udział ćwiczeniach i przyjrzą się swoim nawykom, skłonnościom i błędom komunikacyjnym
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie jest skierowane do:
- kadry menedżerskiej
- innych pracowników odpowiedzialnych za dobrą komunikację w firmie
Cele szkolenia:
- podniesienie sprawności komunikacji
- zmniejszenie liczby konfliktów
- podniesienie umiejętności aktywnego słuchania
Korzyści:
Po szkoleniu uczestnicy będą:
- lepiej radzić sobie z trudnymi sytuacjami komunikacyjnymi w organizacji
- potrafili lepiej przekazywać niepopularne wiadomości
- radzić sobie z komunikacją podczas konfliktu w zespole
- dobrze zarządzać komunikacją podczas przemian w firmie
- lepiej radzić sobie z dawaniem i przyjmowaniem feedbacku
Stosowane metody:
- odgrywanie scenariuszy,
- ćwiczenia praktyczne,
- dyskusja moderowana
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.