Skuteczne przywództwo
[MA14]
Jednym zdaniem
Jak być wspaniałym liderem dla swoich pracowników i kreować swoich naśladowców.
Opis szkolenia
Bycie świetnym sprzedawca nie gwarantuje bycia świetnym szefem zespołu sprzedażowego. Jak wiec poradzić sobie z rolą kierownika, przywódcy, aby przewodzić zespołowi i pomoc każdemu podwładnemu osiągać swoje cele z satysfakcją i z zadowoleniem?
Wzrost udziałów sztucznej inteligencji, procesów robotyzacji, niski poziom bezrobocia czy zapotrzebowanie na dużą ilość specjalistów, wygenerowało w ostatnich latach potrzebę zatrudniania nie managerów posiadających głównie umiejętności twarde i techniczne, ale prawdziwych przywódców posiadających również umiejętności miękkie oraz wysoki poziom inteligencji emocjonalnej, umiejących kreować wewnętrznych naśladowców. Benefity pracownicze czy employer branding, tak popularne w ostatnich latach, okazują się nie mieć wpływu na jakość zarządzania i skuteczność przywództwa a w dalszej konsekwencji na wyniki firmy.
Podczas szkolenia przedstawiamy przykłady ze współczesnego polskiego biznesu prawdziwych liderów oraz ukazujemy różnice w konkretnych zachowaniach pomiędzy (mikro)managerami a przywódcami. Doskonalimy umiejętności nie delegowania, a sprzedawania zadań, podczas licznych praktycznych ćwiczeń poznajemy m.in. metodykę GROW, czy uczymy jak być przywódcą zespołów międzypokoleniowych. Dodatkowo, uczestnicy
szkolenia poznają metodę wdrożenia pełnego empowermentu oraz korzyści z tego płynące.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie jest skierowane do:
osób zarządzających – na wszystkich szczeblach organizacji
osób, które będą odpowiedzialne za zarządzanie innymi ludźmi po raz
pierwszy
osób, które chcą udoskonalić sposób kierowania zróżnicowanymi
zespołami.
Cele szkolenia:
Zrozumienie różnicy między managerem a przywódcą
Wypracowanie dobrych praktyk w przewodzeniu zróżnicowanymi
zespołami
Nauczenie się wywierania wpływu oraz budowania zaangażowania
wśród pracowników
Zdobycie odpowiednich umiejętności do kierowania znacznie lepiej
wykwalifikowanymi pracownikami niż sami jesteśmy
Zdobycie umiejętności, dzięki którym pracownicy będą za nami
„podążać”
Korzyści:
Po szkoleniu uczestnicy:
• potrafią zidentyfikować motywy działań pracowników oraz dostosować do nich sposób kierowania, komunikacji i zadań
potrafią sprzedawać zadania
potrafią zażegnywać konflikty na ich samym początku
potrafią stosować metodę GROW
potrafią komunikować się efektywnie ze zróżnicowanymi zespołami.
Stosowane metody:
ćwiczenia indywidualne i zespołowe,
case study,
dyskusje moderowane, • filmy.
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.