Skuteczny przedstawiciel handlowy [SA04]

Jednym zdaniem

Niektórzy handlowcy, mimo posiadania obszernej wiedzy w zakresie technik sprzedaży i obsługi klienta nadal nie są skuteczni tak bardzo, jakby tego chcieli. Co czyni handlowca efektywnym i skutecznym? Jakie cechy musi posiadać dobry handlowiec, by odnosić sukcesy?

Opis szkolenia

Niektórzy handlowcy, mimo posiadania obszernej wiedzy w zakresie technik sprzedaży i obsługi klienta nadal nie są skuteczni tak bardzo, jakby tego chcieli. Co czyni handlowca efektywnym i skutecznym? Jakie cechy musi posiadać dobry handlowiec, by odnosić sukcesy? Dlaczego niektórzy sprzedawcy osiągają zamierzone cele, a inni się poddają? Talent, czy wiedza związana z technikami sprzedaży czasami nie wystarczy. To odporność psychiczna – odporność na porażki i niepowodzenia, a także wytrwałość w dążeniu do celu, często stanowi klucz do sukcesu handlowca.

Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia

Szkolenie jest skierowane do:

• menedżerów zarządzających sprzedażą
• handlowców i kupców
• pracowników różnych specjalizacji i szczebli negocjujących z klientem zewnętrznym lub wewnętrznym

Cele szkolenia:

Badania nad siłą i odpornością psychiczną oraz jej zastosowaniem w biznesie wykazują, że siła i odporność psychiczna handlowca mogą mieć wpływ na uzyskiwane przez niego wyniki sprzedażowe.

Celem szkolenia jest:

  • Podniesienie osobistej efektywności sprzedaży;
  • Budowanie osobistej przewagi w biznesie;
  • Nauczenie się, jak utrzymać wytrwałość w pokonywaniu przeszkód;
  • Nauczenie się, jak mobilizować się wobec wyzwań;
  • Zdobycie wiedzy w zakresie umiejętności samomotywacji i odporności na porażki.
  •  

Korzyści:

Szkolenie pozytywnie wpłynie na zaangażowanie i odporność psychiczną uczestników szkolenia w codziennej pracy.
Uczestnicy nauczą się:

  • W jaki sposób reagować w trudnych sytuacjach sprzedażowych;
  • Jak wzmacniać swoje umiejętności interpersonalne;
  • W jaki sposób odporność psychiczna w sprzedaży wpływa na efektywność;
  • W jaki sposób nie zniechęcać się porażkami i niepowodzeniami w sprzedaży;
  • Jak sobie radzić z wyzwaniami, trudnościami i blokadami w sprzedaży;
  • Jak zwiększyć odporność psychiczną;
  • Jak zwiększyć pewność siebie i samoocena w sprzedaży.

Stosowane metody:

Umiejętności, które będziemy rozwijać na szkoleniu, wynikają przede wszystkim z praktyki i doświadczenia. W związku z tym szkolenie ma charakter treningowy.

Podstawowymi metodami pracy są:

  • Dyskusje moderowane;
  • Burza mózgów;
  • Ćwiczenia rozgrzewające umysł;
  • Gry symulacyjne;
  • Interaktywny wykład.

Informacje organizacyjne

Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00

Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.

oto klienci, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować