Techniki sprzedaży B2B [SA03]
Jednym zdaniem
Szkolenie, na którym zdobędziesz kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży B2B.
Opis szkolenia
Szkolenie z technik sprzedaży ma na celu rozwój kluczowych umiejętności handlowych w relacjach B2B.
Warsztat umożliwi początkującym przedstawicielom handlowym łatwiej odnaleźć się w nowej roli, natomiast doświadczeni handlowcy uporządkują swoją wiedzę i wzbogacą umiejętności o nowe narzędzia socjotechniczne.
Szkolenie wyposaży uczestników w praktyczne techniki sprzedaży:
- umiejętności rozpoznawania i rozumienia potrzeb klientów;
- poszukiwania rozwiązań;
- rozmowy językiem korzyści;
- reakcji na zastrzeżenia;
- budowania długotrwałych relacji.
Moduły szkoleniowe zawierają zagadnienia związane z procesem sprzedaży oraz planowaniem działań handlowych. Wybrane elementy negocjacji, pozwolą uczestnikiem skuteczniej negocjować warunki transakcji.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie skierowane jest do:
- wszystkich pracowników sił sprzedaży
- menedżerów zajmujący się sprzedażą bądź uzgodnieniami z Klientami
Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest:
- Podniesienie kompetencji w zakresie znajomości i stosowania skutecznych technik sprzedaży;
- Rozwinięcie umiejętności postrzegania sytuacji sprzedażowej z perspektywy klienta i jego potrzeb;
- Udoskonalenie zdolności związanych z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej;
- Poznanie techniki profesjonalnej prezentacji handlowej;
- Pogłębienie wiedzy w zakresie prawidłowego reagowania na trudne sytuacje sprzedażowe w kontakcie z klientem.
Korzyści:
Szkolenie pozwoli zdobyć praktyczną wiedzę sprzedażową, a jego uczestnicy:
- Nauczą się, w jaki sposób przygotować się do rozmowy z klientem;
- Nauczą się, jak ustalać cel rozmowy – to przekłada się na wyższą determinację podczas samej rozmowy;
- Nauczą się wykorzystywać narzędzia socjotechniczne;
- Poznają techniki sprzedaży;
- Poznają etapy prawidłowego procesu sprzedaży oraz dowiedzą się, jakie są kluczowe punkty każdego z nich;
- Dowiedzą się, jak prowadzić skuteczną rozmowę handlową;
- Dowiedzą się, jak budować relacje i kontakty biznesowe z osobami decyzyjnymi;
- Będą rozumieć klientów i ich potrzeby;
- Nauczą się operować językiem korzyści, zwiększając efektywność działań handlowych;
- Dowiedzą się, jak skutecznie budować długotrwałe relacje z klientem jako partnerem w biznesie;
- Nauczą się, w jaki sposób radzić sobie z niechęcią do współpracy, zastrzeżeniami, trudnymi „zagrywkami”.
Stosowane metody:
Umiejętności, które będziemy rozwijać na szkoleniu, wynikają przede wszystkim z praktyki i doświadczenia.
W związku z tym szkolenie ma charakter treningowy.
Podstawowymi metodami pracy są:
- dyskusje moderowane;
- burza mózgów;
- Ćwiczenia rozgrzewające umysł;
- Gry symulacyjne;
- Interaktywny wykład.
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.
oto klienci, z którymi miałem przyjemność współpracować

























