Techniki sprzedaży B2B [SA03]

Jednym zdaniem

Szkolenie na którym zdobędziesz kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży B2B.

Opis szkolenia

Szkolenie z technik sprzedaży ma na celu rozwój kluczowych umiejętności handlowych w relacjach B2B.

Warsztat umożliwi początkującym przedstawicielom handlowym łatwiej odnaleźć się w nowej roli, natomiast doświadczeni handlowcy uporządkują swoją wiedzę i wzbogacą umiejętności o nowe narzędzia socjotechniczne.

Szkolenie wyposaży uczestników w praktyczne techniki sprzedaży:

  • umiejętności rozpoznawania i rozumienia potrzeb klientów;
  • poszukiwania rozwiązań;
  • rozmowy językiem korzyści;
  • reakcji na zastrzeżenia;
  • budowania długotrwałych relacji.

 

Moduły szkoleniowe zawierają zagadnienia związane z procesem sprzedaży oraz planowaniem działań handlowych. Wybrane elementy negocjacji, pozwolą uczestnikiem skuteczniej negocjować warunki transakcji.

Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia

Szkolenie skierowane jest do:

  • wszystkich pracowników sił sprzedaży;
  • menedżerów zajmujący się sprzedażą bądź uzgodnieniami z Klientami.

Cele szkolenia:

Celem szkolenia jest:

  • Podniesienie kompetencji w zakresie znajomości i stosowania skutecznych technik sprzedaży;
  • Rozwinięcie umiejętności postrzegania sytuacji sprzedażowej z perspektywy klienta i jego potrzeb;
  • Udoskonalenie zdolności związanych z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej;
  • Poznanie techniki profesjonalnej prezentacji handlowej;
  • Pogłębienie wiedzy w zakresie prawidłowego reagowania na trudne sytuacje sprzedażowe w kontakcie z klientem.

Korzyści:

Umiejętności, które będziemy rozwijać na szkoleniu wynikają przede wszystkim z praktyki i doświadczenia. W związku z tym szkolenie ma charakter treningowy.

 

Podstawowymi metodami pracy są:

  • dyskusje moderowane;
  • burza mózgów;
  • Ćwiczenia rozgrzewające umysł;
  • Gry symulacyjne;
  • Interaktywny wykład.

Liczebność grupy: 6-15.

Liczba godzin i dni dydaktycznych: 15 godzin przez 2 dni.

Stosowane metody:


Umiejętności, które będziemy rozwijać na szkoleniu, wynikają przede wszystkim z praktyki i doświadczenia. W związku z tym szkolenie ma charakter treningowy.

Podstawowymi metodami pracy są:

  • gry i symulacje negocjacyjne;
  • analiza studiów przypadku;
  • dyskusje moderowane;
  • sesje ze sparing partnerem;
  • videotrening: praca z kamerą oraz analiza nagranego materiału;
  • testy autodiagnostyczne;
  • krótkie wykłady teoretyczne;
  • odgrywanie scenek.

Informacje organizacyjne

Liczebność grupy: 6-15.

Liczba godzin i dni dydaktycznych: 15 godzin przez 2 dni.