Techniki sprzedaży B2B [SA03]

Jednym zdaniem

Szkolenie, na którym zdobędziesz kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży B2B.

Opis szkolenia

Szkolenie z technik sprzedaży ma na celu rozwój kluczowych umiejętności handlowych w relacjach B2B.

Warsztat umożliwi początkującym przedstawicielom handlowym łatwiej odnaleźć się w nowej roli, natomiast doświadczeni handlowcy uporządkują swoją wiedzę i wzbogacą umiejętności o nowe narzędzia socjotechniczne.

Szkolenie wyposaży uczestników w praktyczne techniki sprzedaży:

  • umiejętności rozpoznawania i rozumienia potrzeb klientów;
  • poszukiwania rozwiązań;
  • rozmowy językiem korzyści;
  • reakcji na zastrzeżenia;
  • budowania długotrwałych relacji.

Moduły szkoleniowe zawierają zagadnienia związane z procesem sprzedaży oraz planowaniem działań handlowych. Wybrane elementy negocjacji, pozwolą uczestnikiem skuteczniej negocjować warunki transakcji.

Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia

Szkolenie skierowane jest do:

  • wszystkich pracowników sił sprzedaży
  • menedżerów zajmujący się sprzedażą bądź uzgodnieniami z Klientami

Cele szkolenia:

Celem szkolenia jest:

  • Podniesienie kompetencji w zakresie znajomości i stosowania skutecznych technik sprzedaży;
  • Rozwinięcie umiejętności postrzegania sytuacji sprzedażowej z perspektywy klienta i jego potrzeb;
  • Udoskonalenie zdolności związanych z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej;
  • Poznanie techniki profesjonalnej prezentacji handlowej;
  • Pogłębienie wiedzy w zakresie prawidłowego reagowania na trudne sytuacje sprzedażowe w kontakcie z klientem.
  •  

Korzyści:

Szkolenie pozwoli zdobyć praktyczną wiedzę sprzedażową, a jego uczestnicy:

  • Nauczą się, w jaki sposób przygotować się do rozmowy z klientem;
  • Nauczą się, jak ustalać cel rozmowy – to przekłada się na wyższą determinację podczas samej rozmowy;
  • Nauczą się wykorzystywać narzędzia socjotechniczne;
  • Poznają techniki sprzedaży;
  • Poznają etapy prawidłowego procesu sprzedaży oraz dowiedzą się, jakie są kluczowe punkty każdego z nich;
  • Dowiedzą się, jak prowadzić skuteczną rozmowę handlową;
  • Dowiedzą się, jak budować relacje i kontakty biznesowe z osobami decyzyjnymi;
  • Będą rozumieć klientów i ich potrzeby;
  • Nauczą się operować językiem korzyści, zwiększając efektywność działań handlowych;
  • Dowiedzą się, jak skutecznie budować długotrwałe relacje z klientem jako partnerem w biznesie;
  • Nauczą się, w jaki sposób radzić sobie z niechęcią do współpracy, zastrzeżeniami, trudnymi „zagrywkami”.

Stosowane metody:

Umiejętności, które będziemy rozwijać na szkoleniu, wynikają przede wszystkim z praktyki i doświadczenia. 

W związku z tym szkolenie ma charakter treningowy.

Podstawowymi metodami pracy są:

  • dyskusje moderowane;
  • burza mózgów;
  • Ćwiczenia rozgrzewające umysł;
  • Gry symulacyjne;
  • Interaktywny wykład.

Informacje organizacyjne

Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00

Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.

oto klienci, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować