Zarządzanie działem handlowym
[MA11]
Jednym zdaniem
Jak efektywnie zarządzać działem handlowym.
Opis szkolenia
Skuteczne zarządzanie zespołem handlowym jest dużym wyzwaniem. Bardzo często jest to zarządzanie na odległość. Wiąże się to z utrzymaniem motywacji handlowców, właściwym podejściem do wykonywania przez nich zadań oraz zapewnieniem odpowiedniego morale w zespole.
Konieczne jest zatem stworzenie sprawnego systemu sprzedaży. Potrzebna jest wiedza, która będzie łączyć umiejętność diagnozowania problemów, wyznaczania celów i zadań handlowych, motywowania, przewodzenia handlowcom, organizowania działu handlowego i raportowania wyników.
Na szczęście, menedżerów sprzedaży można tego nauczyć.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie jest skierowane do:
osób zarządzających zespołami handlowymi,
dyrektor handlowy / sprzedaży,
menedżer działu sprzedaży,
krajowy/regionalny menedżer sprzedaży,
osób, które wkrótce obejmą, jedno z tych stanowisk.
Cele szkolenia:
umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu kierowania zespołem,
pogłębienie wiedzy o tym, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać,
poznanie metod motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu,
rozwijanie umiejętności określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań,
poznanie sposobów formułowania celów i ustalania priorytetów,
pogłębienie umiejętności w zakresie stosowania technik pracy
zespołowej w rozwiązywaniu problemów,
rozwinięcie umiejętności przełamywania barier komunikacyjnych,
nabycie wiedzy i umiejętności pozwalających na sprawne
przeprowadzenie rozmowy indywidualnej z pracownikiem,
poznanie metod zainicjowania procesu budowania poczucia
wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród członków zespołu.
Korzyści:
Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli:
jakie są obowiązki i kompetencje liderów zespołu,
jak inspirować i motywować pracowników,
jak efektywnie prowadzić zebrania zespołu,
jak delegować zadania w zespole,
jak pokonywać bariery komunikacyjne i sytuacje kryzysowe w zespole,
w jaki sposób budować zaufanie i poczucie więzi,
w jaki sposób rozwiązywać problemy w zespole i podejmować decyzje,
jakie aplikacje komputerowe mogą wesprzeć zarządzanie komunikacją,
delegacją odpowiedzialności, procesami i projektami w zespole,
jak mierzyć, kontrolować wydajność zespołu.
Stosowane metody:
odgrywanie scenariuszy,
analiza autentycznych problemów kadry kierowniczej – na przykładach
ćwiczenia praktyczne,
dyskusja moderowana
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.
oto klienci, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować
![1-2.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/1-2.png)
![21.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/21.png)
![5.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/5.jpg)
![18.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/18.png)
![nowe loga klientow2](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow2.png)
![nowe loga klientow3](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow3.png)
![20.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/20.png)
![2.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/2.jpg)
![16.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/16.png)
![14.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/14.png)
![23.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/23.png)
![12.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/12.png)
![13.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/13.png)
![nowe loga klientow](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow.png)
![11.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/11.png)
![8.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/8.png)
![9.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/9.png)
![nowe loga klientow5](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow5.png)
![nowe loga klientow4](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow4.png)
![nowe loga klientow6](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/09/nowe-loga-klientow6.png)
![5-1.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/5-1.png)
![4.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/4.jpg)
![7.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/7.png)
![3.jpg](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/3.jpg)
![6-1.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/6-1.png)
![3-2.png](https://kordoedukacja.pl/wp-content/uploads/2023/02/3-2.png)