ZOSTAŃ HANDLOWCEM ROKU

Kompleksowy kurs ze sztuki sprzedaży

cykl szkoleń online | luty, marzec 2024

Kompleksowy kurs on-line na żywo, który zwiększy Twoją sprzedaż. A może nawet ją podwoi?

Prospekting, zimne telefony, ofertowanie, negocjacje. To tylko początek.

Bycie dobrym handlowcem to wiele umiejętności. Jeśli poprawisz skuteczność we wszystkich obszarach, Twoja prowizja wystrzeli, a i szef będzie zadowolony. 

To szkolenie zostało tak zaprojektowane, by osiągnąć efekt synergii. Może Ci się wydawać, że to niby kilka niewinnych zmian w różnych obszarach, ale wszystkie razem przyniosą naprawdę znaczące efekt. 

Szkolenie składa się z 6 dwugodzinnych spotkań. Jedno spotkanie, to jeden moduł z pracą domową.

Bonusowo otrzymasz dostęp do 3-godzinnego szkolenia „LinkedIn. Zostań zauważony w świecie profesjonalistów wykorzystując LinkedIn” o wartości 299 zł. 

Szkolenie poprowadzi Marcin Babiak – odpowiedzialny za sprzedaż w takich spółkach jak Apple, Dell, Groupon czy Komputronik Biznes. Handlowiec z krwi i kości. 

Od 15 lutego do 19 marca – spotkania w wybrane wtorki i czwartki

Pięciotygodniowy kurs dla osób, które są zdeterminowane, by zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe i przełożyć je na realne pieniądze.

Rok 2024 niesie wiele wyzwań.

Zmiany na rynku. Rosnąca konkurencja. Coraz większe naciski na obniżenie cen. Zmieniające się oczekiwania klientów. W środku tego wszystkiego znajduje się handlowiec, któremu wyznaczane są coraz większe targety. Albo właściciel biznesu, który sam pracuje na swój sukces sprzedażowy.

Należy pamiętać: Sprzedaż to rzemiosło.

Kto posiądzie odpowiednie umiejętności, może liczyć na znaczące zwiększenie wyników swoich działań. I właśnie temu ma służyć to szkolenie. Ma zaopatrzyć handlowca w te umiejętności, które najbardziej przyczyniają się do sukcesu sprzedażowego.

Pewnie każdy był na całodniowym szkoleniu, z którego nic nie pamięta?

Nie tym razem. 

W 5 tygodni możesz dokonać prawdziwej rewolucji w swoim działaniu, które przybliży Cię do sukcesu w 2024 roku. 

Od 15 lutego do 19 marca w wybrane wtorki i czwartki w godzinach 9.30-11.30
Marcin Babiak poprowadzi szkolenie on-line na żywo (na platformie zoom).

✅ 6 spotkań po 2 godziny każde.
✅ Każde spotkanie poświęcone kluczowej umiejętności skutecznej sprzedaży.
✅ 5 tygodni intensywnej nauki i praktyki.
✅ Dostęp do grupy na Facebooku, gdzie można dzielić się doświadczeniami.
✅ Dostęp do nagrań miesiąc po zakończeniu kursu.

To szkolenie to nie wiedza akademicka. To sprawdzone w praktyce sposoby działania.
Tak by każdy handlowiec mógł realizować, a wręcz przekraczać swoje cele sprzedażowe.

Wyobraź sobie:

Sprzedaż w firmie rośnie. 
Targety wyrobione. 
A premie coraz wyższe. 💹

Zatem, jeśli:

  • chcesz zacząć sprzedawać znacząco więcej
  • chcesz zwiększyć swoje przychody w 2024 roku
  • chcesz być najlepszych handlowcem w swojej firmie
  • wprowadzić sprzedaż na nowy poziom w swoim biznesie

to szkolenie jest dla ciebie.

Nabędziesz lub uzupełnisz swoją wiedzę, nauczysz się nowych sposobów myślenia i działania, które wykorzystane w praktyce przeniosą Cię na nowy poziom sprzedaży. 

Dla kogo jest to szkolenie?

  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe,
  • odgrywanie ról, 
  • prezentacje przed kamerą.

📌 Szczegółowe daty i tematy spotkań oraz bilety

 

Tutaj kupisz bilet na pozostałe 5 szkoleń, które jeszcze przed nami: kup bilet na wszystkie szkolenia

Możesz zakupić również bilety na wybrane szkolenia, klikając poniższe linki:

💎 BONUS – nagranie 3-godzinnego szkolenia „Linkedin. Zostań zauważony w świecie profesjonalistów”.

Bez dodatkowych opłat dostaniesz dostęp do szkolenia, na którym Marcin Babiak nauczy Cię jak skutecznie wykorzystywać Linkedin do swoich celów.
Social selling to obecnie jeden z największych trendów w sprzedaży. Musisz wiedzieć, jak robić to DOBRZE.

Jeśli chcesz poznać szczegółowe zagadnienia, które będę omawiane podczas spotkań, przewiń w dół. 

SZCZEGÓŁOWA ZAWARTOŚĆ MODUŁÓW:

🟩 Moduł 1: Prospekting i Kwalifikowanie Leadów – podstawa skutecznej sprzedaży (15.02 – czwartek)

    1. Metody prospektingu – różnorodne techniki i narzędzia.
    2. LinkedIn jako źródło kontaktów biznesowych – wykorzystanie mediów społecznościowych.
    3. Networking podczas spotkań branżowych – strategie i praktyki.
    4. Angażowanie i budowanie relacji z potencjalnymi klientami – techniki komunikacyjne.
    5. Kwalifikowanie leadów i rozpoznawanie potrzeb klienta – metody i narzędzia.
    6. Efektywne wykorzystanie danych do identyfikacji potencjalnych klientów – analiza i interpretacja.
    7. Praktyczne warsztaty i studia przypadków.

✔ Nabyte umiejętności:

    • Umiejętność prospektingu.
    • Budowanie relacji.
    • Rozpoznawanie potrzeb klienta.
🟩 Moduł 2: Zimne Telefony, Planowanie Sprzedaży i Ofertowanie (22.02 – czwartek)
    1. Techniki skutecznych zimnych telefonów – jak przekształcić rozmowę w możliwość.
    2. Umawianie spotkań z klientami – strategie i narzędzia.
    3. Podstawy zarządzania CRM – efektywne wykorzystanie systemów.
    4. Dostosowanie oferty do potrzeb klienta – personalizacja i segmentacja.
    5. Najlepsze zasady przygotowania przekonującej oferty – struktura i prezentacja.
    6. Praktyczne ćwiczenia i role-play.

✔ Nabyte umiejętności:

    • Umiejętność zimnych telefonów.
    • Planowanie sprzedaży.
    • Przygotowanie oferty.
🟩 Moduł 3: Negocjacje Handlowe – jako sposób na zachowanie marży i wartości oferty (29.02 – czwartek)
    1. Techniki negocjacyjne – jak negocjować skutecznie.
    2. Podstawowe zasady negocjacyjne – kluczowe strategie.
    3. Strategie obrony ceny – utrzymanie wartości oferty.
    4. Budowanie wartości oferty – jak przekonać klienta.
    5. Odpowiadanie na obiekcje cenowe – techniki i metody.
    6. Praktyczne warsztaty i symulacje negocjacji.
✔ Nabyte umiejętności:
    • Obrona ceny.
    • Negocjacje.
    • Przekonywanie klienta.
🟩 Moduł 4: Zarządzanie Czasem i Radzenie Sobie z Niepowodzeniami – psychologiczne podstawy sukcesu w sprzedaży (5.03 – wtorek)
    1. Efektywne zarządzanie czasem – techniki i narzędzia.
    2. Skupienie na działaniach sprzedażowych – priorytetyzacja i planowanie.
    3. Radzenie sobie z niepowodzeniami i rywalizacją – strategie i metody.
    4. WLB (Work-Life Balance) dla handlowców – znaczenie i praktyki.
    5. Praktyczne ćwiczenia i studia przypadków.
✔ Nabyte umiejętności:
    • Zarządzanie czasem.
    • Radzenie sobie z niepowodzeniami.
    • Właściwe nastawienie.
🟩 Moduł 5: Prowadzenie Spotkań z Klientami – zwiększenie konwersji potencjalnych klientów na rzeczywistych (14.03 – czwartek)
    1. Sztuka zadawania pytań w sprzedaży B2B – techniki i metody.
    2. Techniki pozyskiwania klienta – strategie i praktyki.
    3. Sztuka prezentacji oferty – jak przekonać i zaangażować.
    4. Budowanie partnerskich relacji – długoterminowe strategie.
    5. Zamykanie sprzedaży i badanie potrzeb klienta – kluczowe momenty.
    6. Praktyczne warsztaty i symulacje spotkań.
✔ Nabyte umiejętności:
    • Prezentacja oferty.
    • Budowanie relacji.
    • Zamykanie sprzedaży.
🟩 Moduł 6: Budowanie Relacji z Osobami C-level i Sprzedaż do Dużych Organizacji – nowy poziom współpracy (19.03 – wtorek)
    1. Strategie nawiązywania relacji z kadrami C-level – podejście i komunikacja.
    2. Przystosowanie oferty do potrzeb dużych organizacji – personalizacja i innowacje.
    3. Komunikacja na poziomie strategicznym – język korzyści i wartości.
    4. Długoterminowa współpraca i sprzedaż do dużych firm – budowanie zaufania.
    5. Studia przypadków i analizy sukcesów.
✔ Nabyte umiejętności:
    • Nawiązywanie relacji z C-level.
    • Przystosowanie oferty.
    • Zarządzanie dużymi kontami.