podstawy esg

(Environmental, Social, Governance) [MC02]

Jednym zdaniem

Szkolenie, które pomaga zrozumieć kluczowe aspekty środowiskowe, społeczne i korporacyjne oraz ich znaczenie w kontekście biznesowym.

Opis szkolenia

W dobie globalnych wyzwań i rosnącej świadomości społecznej, zrozumienie i implementacja koncepcji ESG (Environmental, Social, Governance) staje się nie tylko modnym terminem, ale koniecznością dla nowoczesnych przedsiębiorstw. Jest to nie tylko sposób na zwiększenie konkurencyjności, ale również na spełnienie rosnących oczekiwań społeczności i regulatorów. W tym kontekście, szkolenie „Podstawy ESG” oferuje kompleksowe podejście do zrozumienia i adaptacji tych kluczowych aspektów w praktyce biznesowej. 

 

Zajmiemy się zarówno teorią, jak i praktyką, uwzględniając również kontekst prawny i regulacyjny. Dzięki temu uczestnicy szkolenia będą mogli z powodzeniem wprowadzić zasady ESG w życie swoich organizacji.

Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia

Szkolenie jest skierowane do:

  • kadry menedżerskiej;
  • osób zarządzających projektami w organizacji;
  • specjalistów ds. zrównoważonego rozwoju;
  • pracowników działów zakupów;
  • wszystkich osób, które chciałyby poznać i wdrożyć zasady ESG w swojej firmie.

Cele szkolenia:

  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy w oczach klientów oraz zbudowanie ich zaufania do marki i produktów/usług oferowanych przez sklep/firmę;
  • Poprawa jakości i standardów obsługi klientów;
  • Wzrost pewności siebie pracowników sprzedaży oraz rozwinięcie ich zdolności do efektywnej komunikacji i rozwiązywania problemów klientów;
  • Zwiększenie sprzedaży poprzez skuteczniejszą identyfikację potrzeb klientów i dostosowanie oferty;
  • Właściwe zarządzanie zwrotami i negatywnymi opiniami;
  • Nauka korzystania z nowych narzędzi i technologii, które mogą pomóc w doskonaleniu procesów biznesowych i obsługi klientów.

Korzyści:

Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą umiejętności takie jak: 

  • Zdolność rozpoznania typu klienta oraz jego potrzeb;
  • Umiejętność właściwego przedstawienia produktu klientowi i zamknięcia sprzedaży;
  • Pozytywne i otwarte komunikowanie się z klientem;
  • Techniki sprzedażowe pozwalające na zwiększenie sprzedaży i tworzenie dobrej relacji z klientem;
  • Znajomość specyfiki sprzedaży w sklepie internetowym oraz mediach społecznościowych;
  • Asertywność, umiejętność rzeczowego odpowiadania na opinie (negatywne i pozytywne). 

Stosowane metody:

  • ćwiczenia praktyczne,
  • omawianie konkretnych przykładów,
  • dyskusja moderowana.

Informacje organizacyjne

Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00

Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.

oto klienci, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować