Tworzenie skutecznych ofert handlowych [SC04]
Jednym zdaniem
Jak tworzyć skuteczne oferty handlowe, które odpowiadają na potrzeby klientów i zwiększają sprzedaż.
Opis szkolenia
Oferta handlowa to nie tylko wskazanie usługi oraz jej ceny – to narzędzie, które może skutecznie wpływać na decyzje zakupowe naszych klientów. Często powtarzanym mitem jest stwierdzenie, że oferta jest skuteczna wtedy, gdy jest najtańsza, a cena jest jej jedynym elementem, który bierze pod uwagę klient.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają szczegółowo ten i inne powszechnie powtarzane mity o tworzeniu ofert handlowych.
Dowiedzą się, z jakich elementów powinna składać się naprawdę skuteczna oferta, w jaki sposób ją opisać i przekazać klientowi.
Właściwie przygotowana i wysłana oferta to narzędzie, które w wymierny sposób może zwiększyć efektywność sprzedaży.
Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia
Szkolenie jest skierowane do:
– osób pracujących w sprzedaży;
– handlowców i pracowników działów handlowych;
– przedsiębiorców, którzy przygotowują oferty dla klientów.
Cele szkolenia:
– zwiększenie skuteczności wysyłanych ofert;
– wzrost liczby klientów decydujących się na zakup/współpracę;
– wzmocnienie wizerunku marki, dzięki tworzeniu profesjonalnych i spójnych ofert;
– skrócenie czasu oczekiwania na ofertę i usprawnienie procesu sprzedaży;
– poprawa organizacji pracy handlowców w zakresie ofertowania.
Korzyści:
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
– jak pisać e-maile handlowe;
– z jakich elementów powinna składać się skuteczna oferta handlowa;
– czym jest język korzyści i w jaki sposób go wykorzystać;
– jak wizualnie powinna wyglądać dobra oferta handlowa;
– jak stworzyć ofertę wyróżniającą się na tle konkurencji;
– jak spojrzeć na ofertę z perspektywy klienta;
– w jaki sposób napisać ofertę, która odpowiada na potrzeby klienta;
– jakich wyrażeń unikać przygotowując treści handlowe;
– jakie działania należy podjąć po wysłaniu oferty.
Stosowane metody:
– burza mózgów;
– ćwiczenia praktyczne;
– dyskusje moderowane;
– interaktywny wykład oparty na rzeczywistych sytuacjach biznesowych.
Informacje organizacyjne
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00
Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.