Tworzenie skutecznych ofert handlowych [SC04]

Jednym zdaniem

Jak tworzyć skuteczne oferty handlowe, które odpowiadają na potrzeby klientów i zwiększają sprzedaż.

Opis szkolenia

Oferta handlowa to nie tylko wskazanie usługi oraz jej ceny – to narzędzie, które może skutecznie wpływać na decyzje zakupowe naszych klientów. Często powtarzanym mitem jest stwierdzenie, że oferta jest skuteczna wtedy, gdy jest najtańsza, a cena jest jej jedynym elementem, który bierze pod uwagę klient. 

Podczas szkolenia uczestnicy poznają szczegółowo ten i inne powszechnie powtarzane mity o tworzeniu ofert handlowych.

Dowiedzą się, z jakich elementów powinna składać się naprawdę skuteczna oferta, w jaki sposób ją opisać i przekazać klientowi.

Właściwie przygotowana i wysłana oferta to narzędzie, które w wymierny sposób może zwiększyć efektywność sprzedaży.

Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia

Szkolenie jest skierowane do:

– osób pracujących w sprzedaży;

– handlowców i pracowników działów handlowych;

– przedsiębiorców, którzy przygotowują oferty dla klientów.

Cele szkolenia:

– zwiększenie skuteczności wysyłanych ofert;

– wzrost liczby klientów decydujących się na zakup/współpracę;

– wzmocnienie wizerunku marki, dzięki tworzeniu profesjonalnych i spójnych ofert;

– skrócenie czasu oczekiwania na ofertę i usprawnienie procesu sprzedaży;

– poprawa organizacji pracy handlowców w zakresie ofertowania.

Korzyści:

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:

– jak pisać e-maile handlowe;

– z jakich elementów powinna składać się skuteczna oferta handlowa;

– czym jest język korzyści i w jaki sposób go wykorzystać;

– jak wizualnie powinna wyglądać dobra oferta handlowa;

– jak stworzyć ofertę wyróżniającą się na tle konkurencji;

– jak spojrzeć na ofertę z perspektywy klienta;

– w jaki sposób napisać ofertę, która odpowiada na potrzeby klienta;

– jakich wyrażeń unikać przygotowując treści handlowe;

– jakie działania należy podjąć po wysłaniu oferty.

Stosowane metody:

– burza mózgów;

– ćwiczenia praktyczne;

– dyskusje moderowane;

– interaktywny wykład oparty na rzeczywistych sytuacjach biznesowych.

Informacje organizacyjne

Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00

Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.