Tworzenie skutecznych ofert handlowych [SC04]

Jednym zdaniem

Jak tworzyć skuteczne oferty handlowe, które odpowiadają na potrzeby Klientów i zwiększają sprzedaż.

Opis szkolenia

Oferta handlowa to nie tylko wskazanie usługi oraz jej ceny – to narzędzie, które może skutecznie wpływać na decyzje zakupowe naszych klientów. Często powtarzanym mitem jest stwierdzenie, że oferta jest skuteczna wtedy, gdy jest najtańsza, a cena jest jej jedynym elementem, który bierze pod uwagę Klient. 

Podczas szkolenia uczestnicy poznają szczegółowo ten i inne powszechnie powtarzane mity o tworzeniu ofert handlowych.

Dowiedzą się, z jakich elementów powinna składać się naprawdę skuteczna oferta, w jaki sposób ją opisać i przekazać Klientowi.

Właściwie przygotowana i wysłana oferta to narzędzie, które w wymierny sposób może zwiększyć efektywność sprzedaży.

Grupa docelowa – uczestnicy szkolenia

Szkolenie jest skierowane do:

  • osób pracujących w sprzedaży;
  • handlowców i pracowników działów handlowych;
  • przedsiębiorców, którzy przygotowują oferty dla klientów.

Cele szkolenia:

  • zwiększenie skuteczności wysyłanych ofert;
  • wzrost liczby Klientów decydujących się na zakup/współpracę;
  • wzmocnienie wizerunku marki, dzięki tworzeniu profesjonalnych i spójnych ofert;
  • skrócenie czasu oczekiwania na ofertę i usprawnienie procesu sprzedaży;
  • poprawa organizacji pracy handlowców w zakresie ofertowania.

Korzyści:

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:

  • jak pisać e-maile handlowe;
  • z jakich elementów powinna składać się skuteczna oferta handlowa;
  • czym jest język korzyści i w jaki sposób go wykorzystać;
  • jak wizualnie powinna wyglądać dobra oferta handlowa;
  • jak stworzyć ofertę wyróżniającą się na tle konkurencji;
  • jak spojrzeć na ofertę z perspektywy Klienta;
  • w jaki sposób napisać ofertę, która odpowiada na potrzeby Klienta;
  • jakich wyrażeń unikać przygotowując treści handlowe;
  • jakie działania należy podjąć po wysłaniu oferty.

Stosowane metody:

  • burza mózgów;
  • ćwiczenia praktyczne;
  • dyskusje moderowane;
  • interaktywny wykład oparty na rzeczywistych sytuacjach biznesowych.

Informacje organizacyjne

Szkolenie jest przewidziane do realizacji w ciągu 6-7h (tzw. dzień szkoleniowy).
Rekomendujemy rozpoczęcie szkolenia o godz. 9:00 i zakończenie o 16:00

Liczba uczestników nie ma wpływu na cenę, aczkolwiek nie rekomendujemy grup większych niż 20 osób (15 optimum).
Wszystkie szkolenia mogą być realizowane w miejscu wskazanym przez klienta lub zdalnie (w dowolnym, popularnym systemie do wideokonferencji). W przypadku szkoleń poza aglomeracją warszawską do ceny zostanie doliczony koszt podróży.

oto klienci, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować